بایرلورکوزن مشتری جدید سردار آزمون

به گزارش گروه ورزشی رکنا،و به نقل از areanapoli سردار آزمون که مورد توجه و علاقه تیم ناپولی قراردارد حالا یک مشتری جدید از فوتبال آلمان به نام بایرلورکوزن را هم می بینید. بعد از تماس با وستهم، اورتون و حتی تیم هایی مثل آرسنال و لسترسیتی اکنون نوبت باشگاه های بوندسلیگا است. این می تواند یک پرش بزرگ برای مهاجم ایرانی از لیگ روسیه به لیگ های مهم اروپا باشد.
البته کریستین جیونتولی مدیرورزشی ناپولی نیز همیشه مشتری جدی سردار بوده است:" آزمون یکی از پروفایل های ارزشمند در زمینه فنی برای ناپولی است." اما شاید مهمترین مشکل ناپولی این باشد که سردار بازیکنی خارج از اتحادیه اروپا است. با توجه به علاقه ای که ناپولی به اورتون سوارس مهاجم برزیلی گرمیو دارد باید با دقت بالایی دست به انتخاب از میان گزینه های غیراروپایی برای تیمش بزند.
با اینحال شاید ماجرای آزمون به همینجا ختم نشود: این بازیکن می داند که سایر هموطنان او در لیگ انگلستان تقریبا در فوتبال انگلستان نیمکت نشین شده و یا دوران موفقی در آنجا نداشته اند. او اما در بوندسلیگا شاید شرایط بهتری را تجربه کند. البته هنوز زود است که بگوییم سردار آزمون به کدام تیم می رود اما به نظر می رسد آلمان جایی نباشد که او بی تفاوت از کنارش بگذرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 571254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟