فقط چهار باشگاه آنقدر بزرگند که بتوانند سانه را بخرند

به گزارش گروه ورزشی رکنا، اوون هارگریوز، ستاره سابق بایرن مونیخ که سابقه بازی در منچسترسیتی را هم دارد می‌گوید تنها چهار باشگاه در حال حاضر توان آن را دارند که موقعیتی شبیه به موقعیت لروی سانه در منچسترسیتی را در اختیار او بگذارند و بایرن مونیخ یکی از این چهار باشگاه است.
لروی سانه به احتمال بسیار زیاد امسال تابستان راهی بایرن می‌شود و باواریایی‌ها او را اولویت اول خود می‌دانند. سال گذشته هم بایرن تا یک قدمی انتقال او به آلیانز آرنا پیش رفت ولی در نهایت در آخری بازی فصل یعنی کامیونتی‌شیلد در مقابل لیورپول، سانه با مصدومیتی جدی مواجه شود و مدیریت بایرن تصمیم گرفت خرید او را به تاخیر بیندازد

باشگاه هایی که به دنبال سانه هستند

هارگریوز که هم با پیراهن بایرن بازی کرده و هم در منچسترسیتی بازیکن بوده در این باره به گل گفت:" هر بازیکن سطح بالای آلمانی می‌داند که بایرن مونیخ اگر خیلی خوب کار کند به دنبالش خواهد آمد و لروی سانه هم از این قاعده مستثنی نیست. بایرن تیمی است که هر سال برای قهرمانی در لیگ آلمان و چمپیونزلیگ تلاش می‌کند".
هارگریوز در ادامه گفت:" سانه اگر سیتی را ترک کند در کل دنیای فوتبال تنها چهار باشگاه هست که می‌تواند مقصد بعدی او باشد. بارسلونا، رئال مادرید، یوونتوس و رئال مادرید. فقط این چهار باشگاه هستند که می‌توانند موقعیتی مشابه آنچه او امروز در سیتی دارد را به ستاره آلمانی پیشنهاد بدهند".برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 570330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟