کوتینیو در بایرن مونیخ ماندنی خواهد شد؟

به گزارش گروه ورزشی رکنا، آینده فیلیپ کوتینیو در هاله ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست این ستاره 28 ساله و برزیلی فصل بعد در چه تیمی بازی خواهد کرد. بایرن مونیخ برای دائمی کردن قرارداد او باید مبلغ گزاف 120 میلیون یورو به بارسلونا پرداخت کند و هنوز در این رابطه تصمیم نگرفته است.
اما نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ همچنان نظر مثبتی روی فیلیپ کوتینیو دارد و همین موضوع شانس ماندن او در آلمان برای فصل بعد را افزایش خواهد داد. خود این بازیکن نیز علاقمند به ادامه حضور در بایرن مونیخ است. تمدید قرارداد قرضی برای یک فصل دیگر نه گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ است و نه بارسلونا، پس به همین دلیل باواریایی ها باید به زودی در مورد آینده فیلیپ کوتینیو تصمیم گیری کنند.

سرنوشت کوتینیو و بارسلونا

 

در صورت عدم تمایل بایرن مونیخ به حفظ فیلیپ کوتینیو، بارسلونا تنها در صورتی حاضر است او را به فروش برساند که تیم خریدار رقمی بالا و حداقل 80 میلیون یورویی پرداخت کند. در غیر اینصورت، خود بارسلونا کوتینیو را برای فصل بعد حفظ خواهد کرد. در گذشته اخباری در مورد تمایل لیونل مسی برای ماندن این بازیکن در نوکمپ منتشر شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 569934 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟