تماس شخصی کلوپ برای راضی کردن ورنر ستاره آلمانی

به گزارش گروه ورزشی رکنا، مرسی سایدی ها در تابستان امسال به دنبال خرید یک مهاجم نوک باکیفیت هستند و به نظر می رسد انتخاب اول یورگن کلوپ را باید تیمو ورنر، مهاجم 23 ساله و آلمانی لایپزیش دانست. تیمو ورنر در دو فصل اخیر نمایش درخشانی در بوندسلیگا داشته و چشم هموطنش در آنفلید را گرفته است.
اما امروز نشریه دیلی میل مدعی شد یورگن کلوپ و تیمو ورنر در هفته های اخیر به طور مکرر با یکدیگر تماس تلفنی داشته اند و سرمربی لیورپول در تلاش برای راضی کردن ستاره لایپزیش برای انتقال به لیگ برتر انگلیس بوده است.
کلوپ در جریان این مکالمات پست و شرایط تیمو ورنر در صورت انتقال به لیورپول را برای او تشریح کرد و به ستاره آلمانی اطمینان داده شرایط خوبی در ترکیب تیم جدیدش خواهد داشت. با توجه به حضور ستاره هایی چون روبرتو فرمینو، سادیو مانه و محمد صلاح در خط حمله لیورپول، بسیاری معتقدند انتقال به این تیم به ضرر تیمو ورنر بوده و او در آنفلید نیمکت نشین خواهد شد. به جز لیورپول، اینتر نیز به شدت به دنبال خرید تیمو ورنر است و می خواهد او را به عنوان جانشین لائوتارو مارتینز جذب کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 569897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟