نعمتی: برای اولین بار در ایران پوکر می‌کنیم

به گزارش گروه ورزشی رکنا، سیامک نعمتی هافبک تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران در خصوص حضورش برای انجام تست کرونا گفت: ما با اجازه وزارت بهداشت و فدراسیون فوتبال، توانستیم بچه ها را بعد از مدت ها ببینیم و باشگاه هم در اولین روز کاری این کار خوب را انجام داد و از تمام بازیکنان تست گرفت و انشالله همه صحیح و سالم از روز شنبه بتوانیم استارت بزنیم.
وی همچنین درباره دوره تعطیلی فوتبال اظهار داشت: این دو ماه مخصوصا برای ورزشکاران و همچنین مردم عادی، دوره سختی بود و همه در شرایط سختی قرار داشتند. ورزشکاران حالا یک مقدار آزاد شدند و می‌توانند لیگ را برگزار کنند، امیدوارم مردم هم از این گرفتاری عبور کنند. ما تمرینات را در خانه داشتیم و تک و توک گوشه کنارها بازی کردیم.

باشگاه پرسپولیس تابع قوانین

 

نعمتی در پاسخ به سوالی درباره انتشار عکس از تمریناتشان عنوان کرد: نه آن عکس ها برای گذشته بود.
او درخصوص هجمه های وارد شده به پرسپولیس نیز توضیح داد: حرف جالبی نیست که بگویند می‌خواهند برای پرسپولیس برگزار کنند چون تیم های خودشان هم اگر در این شرایط قرار داشت، دوست داشتند لیگ ادامه پیدا کند. ما گفتیم هرچه فدراسیون و وزارت بهداشت بگویند ما تابع قوانین هستیم. آن ها هم دستور دادند لیگ برگزار شود و ما هم از شنبه استارت می‌زنیم که انشالله برای اولین بار در ایران، بتوانیم پوکر کنبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 569826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟