برنامه جام حذفی وابسته به لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در حالی که عنوان شده بازی‌های لیگ برتر از روز بیست و نهم خردادماه با برگزاری مسابقه‌ی معوقه تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال از سر گرفته می‌شود، اما سازمان لیگ هنوز برنامه‌ای برای چگونگی برگزاری جام حذفی اعلام نکرده است.
سهیل مهدی در خصوص برنامه زمان‌بندی جام حذفی در فصل ۹۹-۹۸ اظهار کرد: واقعیت این است که هنوز برنامه جام حذفی را تدوین نکردیم و این موضوع مشخص نشده چراکه دو مسئله را در نظر گرفتیم. دلیل اول، عدم اعلام دقیق برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است و اگر این بازی‌ها ادامه پیدا کند، قبل و پس از آن رقابت‌های جام حذفی را برگزار می‌کنیم.
او ادامه داد: اما در حالت دوم، اگر این زمان عقب بیفتد و لیگ قهرمانان آسیا دیرتر از تاریخ اعلام شده برگزار شود، می‌توانیم استراحتِ بین هفته‌های لیگ برتر را بیشتر کرده و همچنین جام حذفی را نیز در جریان این برنامه‌ها انجام دهیم.
مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره آخرین زمان اعلام شده برای برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ابراز کرد: آخرین خبری که گرفتیم، همان تاریخ قبلی بود که گفته‌اند از یازدهم مردادماه برگزار می‌شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟