فداکاری بزرگ نیمار برای بازگشت به بارسلونا

به گزارش گروه ورزشی رکنا، تا پیش از شیوع ویروس کرونا به نظر می رسید احتمال انتقال نیمار به بارسلونا زیاد باشد، اما مشکلات مالی ناشی از این ویروس کار بارسا برای خرید دوباره ستاره سابق برزیلی دشوار کرد و حالا شانس بازگشت نیمار به نوکمپ کمتر از همیشه شده است.
اما نشریه ال چیرینگیتو مدعی شد جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در حال حاضر در حال بررسی راه هایی برای خرید نیمار است، اما ستاره برزیلی نیز آماده است تا دستمزد فعلی اش را بطور چشمگیری کاهش دهد تا زمینه انتقال او به نوکمپ فراهم شود. به نظر نیمار حاضر است از خیر مبلغ 15 میلیون یورو در سال برای بازگشت به بارسا بگذرد و به جای دریافت دستمرد 35 میلیون یورویی از باشگاه فرانسوی با 20 میلیون یورو نیز پیشنهاد تیم سابقش را قبول کند.
اما پرداخت این رقم نیز برای بارسلونا آسان نخواهد بود. همچنین نشریه موندو دیپورتیوو نیز در گزارشی مدعی شد اولویت اول بارسلونا در تابستان امسال خرید لائوتارو مارتینز است و با توجه به تعدد وینگرهای فراوان از جمله عثمان دمبله، ترینکائو و آتسو فاتی، ممکن است بارسا از خرید نیمار صرف نظر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 569717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟