تازه‌ترین قربانی فضای مجازی یک استقلالی متعصب است

به گزارش گروه ورزشی، محمود فکری یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال که از او به عنوان یکی از نمادهای تعصب در این باشگاه یاد می‌شود. اما او این روزها مغضوب فضای مجازی است.
کمتر کسی فکرش را می‌کرد که یکی از متعصب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال و رکورددار بیشترین تعداد بازی در این تیم روزی مغضوب هواداران مجازی آبی‌ها قرار گیرد.
اگر از هواداران استقلال سئوال می‌شد ممکن است کدام یک از پیشکسوتان این تیم روزی مورد غضب قرار گیرد، شاید فکری آخرین یا یکی از آخرین گزینه‌هایی بود که به او می‌رسیدند. اما امروز این اتفاق برای فکری افتاده است.
محمود فکری که یکی از ۵ بازیکن تاریخ باشگاه استقلال است که از مرز ۳۰۰ بازی برای این تیم عبور کرده و با ۳۷۷ بازی رکورددار تعداد بازی در این تیم می‌باشد، به خاطر جمله‌ای که شاید خوب ادا نشد و منظور را کامل نرساند و هوادار آبی‌ها را دچار سوء تفاهم کرد مورد غضب آنها قرار گرفته است.
گرچه جمع کوچکی از هواداران استقلال با دفاع از فکری می کوشیدند تا یادآور خاطرات و روزهای خوبی که او برایشان رقم زده باشند و این فضا را تلطیف کنند، اما جمع کثیری از استقلالی‌ها بی رحمانه به تخریب پیشکسوتی می‌پردازند که ۱۲۱ بار بازوبند کاپیتانی تیم شان را بر بازو بسته است.
فکری اگر که تا پیش از این یکی از نمادهای تعصب در استقلال به حساب می‌آمد، امروز یکی از نمادهای بی رحمی فضای مجازی محسوب می‌شود. امروز فکری را در فضای مجازی به بی رحمانه ترین شکل ممکن تخریب می‌کنند تا مشخص شود هنوز فرهنگ استفاده از این پدیده به درستی ایجاد نشده است. کاپیتان پیشین آبی پوشان اولین قربانی فضای مجازی در این تیم نبوده و آخرین آن هم نخواهد بود.
تاریخ استقلال به یاد دارد بسیاری را که فضای مجازی بی منطق و با منطق آنها را یک شبه از فرش به عرش کشیده و یا بالعکس.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 569171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟