لیگ ستارگان قطر از سر گرفته می شود

به گزارش گروه ورزشی رکنا ، در شرایطی که فدراسیون فوتبال قطر سه روز پیش بیانیه ای صادر کرد و مسابقات فوتبال در این کشور را تا تاریخ 14 می (25 اردیبهشت) به حالت تعلیق درآورد، امروز با صدور بیانیه ای جدید از شروع مسابقات حرف زده شده است.


براساس این بیانیه که پس از بررسی و مطالعات فراوان صادر شده و جلسات متعددی برای آن تشکیل شده است، مسابقات داخلی فوتبال قطر و به ویژه لیگ ستارگان این کشور که از اهمیت بالایی برخوردار است، از تاریخ 24 جولای (سوم مردادماه 1399) آغاز می شود و در یک بازه فشرده در تاریخ 26 آگوست (5 شهریورماه 1399) خاتمه پیدا کرد تا تکلیف یکی دیگر از لیگ های مهم قاره آسیا مشخص شود.
پیش از صدور این بیانیه توسط فدراسیون، صحبت های زیادی در مورد تعطیلی لیگ فوتبال قطر شنیده می شد که حالا آنها هم مانند کشور همسایه ایران، تصمیم به شروع دوباره لیگ گرفته اند.

برنامه فشرده لیگ ستارگان قطر


در جدول 12 تیمی لیگ ستارگان قطر، تیم الدحیل با کسب 42 امتیاز از 17 مسابقه، صدرنشین است و تیم های الریان و السد به ترتیب با 38 و 32 امتیاز رتبه های بعدی را در اختیار دارند. ضمن اینکه در قعر جدول، تیم های الخور و ام صلال با 14 امتیاز و الشحانیه با 10 امتیاز، خط سقوط تهدیدشان می کند.گفتنی است با شرایط جدید، تیم های قطری باید طی یک ماه 5 مسابقه برگزار کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 568898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟