هالند: گلزنی‌ام در اولین بازی چیز عجیبی نیست

به گزارش گروه ورزشی رکنا، ارلینگ هالند، پدیده 19ساله نروژی بوروسیا دورتموند دیروز در اولین روز از سر گیری بوندس‌لیگا، در جریان دربی روهر بین دو رقیب سنتی دورتموند و شالکه اولین گل تیمش را به ثمر رساند. بازی‌ای که در نهایت با پیروزی مقتدرانه 4-0 زردپوشان دورتموند به پایان رسید.

ارلینگ هالند بعد از بازی با اعتماد به نفس بالا از گلزنی‌اش در این بازی گفته و می‌گوید اینکه بعد از دو ماه وقفه در شروع مجدد بازی‌ها موفق به گلزنی شده به نظرش اصلا اتفاق عجیبی نیست.

هالند بعد از بازی در گفتگو با وبسایت بوروسیا دورتموند می‌گوید اینکه در نهمین بازی خود در بوندس‌لیگا موفق شده دهمین گل خود را بزند نباید عجیب به نظر بیاید. هالند گفت:" شکی نیست که من هالند پیش از قرنطینه نیستم. الان هفت هفته است که بازی نکرده‌ام و معلوم است که نباید مثل آن روزها باشم. ولی می‌دانم که در این مدت سخت تلاش کرده‌ام و گل زدم در این بازی برایم عجیب نیست".

پیروزی پر گل دورتموند برابر شالکه

دورتموند با پیروزی درخشان دیروز در دربی روهر موفق شد خود را به فاصله یک امتیازی بایرن مونیخ صدرنشین برساند تا بار دیگر یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی این فصل لقب بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 568780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟