مدیرعامل استقلال: با اسپانسر جدید قرارداد امضا کردیم

به گزارش گروه ورزشی رکنا، احمد سعادتمند در مورد عقد قرارداد با اسپانسر جدید گفت: استقلال به خاطر بزرگی و جایگاهی که دارد باید قراردادی امضا کند که منافع باشگاه در آن تامین شود. طبق مذاکرات متعددی که داشتیم با چندین شرکت معتبر داخلی مذاکره کردیم و با شرکتی توافق کردیم که هم اهلیت آن و هم توانمندی اقتصادی آن مشخص است. ما برای عقد قرارداد جلسات متعددی داشتیم و بند به بند آن مورد تایید وزارت ورزش قرار گرفته است و امروز این قرارداد را امضا کردیم.

او در پاسخ به این سوال که این شرکت کارگزار است یا اسپانسر هم گفت: این شرکت کارگزار است که همه فعالیت های اقتصادی ما را انجام خواهد داد.

مدیرعامل استقلال در مورد تهدید دیاباته و میلیچ به فسخ قرارداد هم گفت: صد در صد این بازیکنان را حفظ می کنیم. این دو بازیکن مدت زیادی بود پول دریافت نکرده بودند و بیش از 5 ماه بود این اتفاق رخ نداده بود ولی ما در طول یک ماه این کار را کردیم. طلب میلیچ خیلی اندک است و قسمت اعظم آن را پرداخت کردیم ولی در مورد دیاباته به خاطر محدودیت های بانکی مجبور شدیم پول او را بخش به بخش بدهیم و انشالله تا روز جمعه کل مطالباتش را پرداخت می کنیم. دیاباته و میلیچ بازیکن استقلال است.

او در مورد فسخ قرارداد بودروف گفت: قرارداد او فسخ شده است ولی اینکه آیا شجاعیان به لیست استقلال اضافه می شود یا نه مساله فنی است و باید از سرمربی سوال کنید.

وی افزود: برای ما تیم های پایه بسیار مهم است، امروز بعد از یک سال پول بازیکنان و کادرفنی هرچند که رقمی نبود را پرداخت کردیم. ما در پشتیبانی کارهای بزرگی کرده ایم و مشکلات زمین تمرین و بدنسازی و البسه تیم را حل کرده ایم. انشاالله با عقد قرارداد جدید با اسپانسر هم پول های خوبی به باشگاه تزریق خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 567848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟