یا تمرین می‌کنید یا دیگر لیگ انگلیس برگزار نمی‌شود

به گزارش گروه ورزشی رکنا، امروز نشریه دیلی تلگراف مدعی شد که بازیکنان شاغل در فوتبال انگلیس تا زمانی که خطر ابتلا به کرونا به صفر نرسد، حاضر به شرکت در تمرینات نیستند. اتفاقی که باعث خواهد شد از سرگیری لیگ در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

2 روز پیش بود که بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس از سرگیری فعالیت‌های ورزشی حرفه‌ای از تاریخ یک ژوئن (12 خرداد) را بلامانع دانست و این چراغ سبزی بود بر شروع مجدد لیگ برتر انگلیس که دو ماه است به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده است.

سران اتحادیه و لیگ برتر انگلیس امروز در کنفرانسی ویدیویی با نماینده های بازیکنان، قرار است در مورد پروتکل‌های تمرینی برای آنها توضیح بدهند. و آنها را در مورد بی خطر بودن شروع تمرینات آسوده خاطر سازند.

آنها قرار است برای بازیکنان مشخص کنند که یا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تمرین خواهند کرد یا فصل بعد نیز شاهد برگزاری لیگ برتر نخواهیم بود.

اتحادیه معتقد است، وارد دورانی شده‌ایم که فوتبالیست‌ها باید شرایط را درک کرده و خود را با آن وفق دهند. بازگشت به تمرینات با دستورالعمل‌های مخصوص و سپس از سرگیری لیگ برای به اتمام رساندن فصل، در اولویت‌های اتحادیه فوتبال انگلیس قرار دارد تا از ضرر و زیان اقتصادی تیم‌ها کاسته شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 567843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟