تیم ایتالیایی 25 میلیون یورو برای سردار آزمون می دهد

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در روزهای اخیر صحبت های زیادی در مورد حضور سردار آزمون در تیم های مختلف اروپایی شنیده می شود و مهمترین خواهان او باشگاه ناپولی ایتالیا بوده است اما رئیس باشگاه زنیت روزگذشته هرگونه پیشنهاد و مذاکره ای را درباره این بازیکن رد کرد. با این حال این معنای پایان اخبار پیرامون مهاجم ایرانی نیست. امروز jeunesfooteux سایت فرانسوی در گزارشی درباره آزمون نوشت:" قرارداد دریس مرتنز در 30 ژوئن به پایان می رسد و برای جایگزینی این مهاجم بلژیکی در تابستان آینده سردار آزمون توسط جنارو گتوزو انتخاب شده است.

ناپولی با مربیگری گتوزو در تابستان آینده احتمالا دو بازیکن مهم خود را از دست می دهد؛ دریس مرتنز و کالیدو کولیبالی که گفته می شود هر دو هدف پاری سن ژرمن هستند.

درواقع مهاجم بلژیکی که قراردادش در تاریخ 30 ژوئن به پایان می رسد تا کنون پیشنهادات زیادی دریافت کرده است و ناپل از همین رو تمام هدفش را برای جذب سردار آزمون مهاجم 25 ساله تیم ملی ایران و باشگاه سن پترزبورگ گذاشته است.

او با نمایش فوق العاده اش در خط حمله زنیت ، توانست نظر چند باشگاه بزرگ اروپایی را به خود جلب کند. 10 گل و 6 پاس گل در روسیه و همچنین دو گل در لیگ قهرمانان باعث شده که قیمت این بازیکن 25 میلیون یورو برآورد شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 567277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟