دغدغه تراکتور برای بازگرداندن خارجی‌ها و دژاگه

به گزارش "رکنا"، در شرایطی که هنوز تکلیف مسابقات لیگ برتر نوزدهم مشخص نشده و همه در انتظار نظر ستاد مبارزه با کرونا هستند ترک ایران توسط خارجی‌های تیم ها نیز به معضل جدیدی تبدیل شده است. از آنجایی که بسیاری از پروازهای بین‌المللی لغو شده و عبور و مرور هوایی بین کشورها به حداقل رسیده، حالا باشگاه‌های ایرانی نیز نگران آن هستند که مجوز شروع تمرینات صادر شود و نتوانند خارجی‌های خود را به ایران برگردانند.

در حال حاضر تیم تراکتور یک مربی گلرهای رومانیایی در اختیار دارد که با شیوع کرونا به کشورش رفته و برای بازگشت به ایران منتظر شروع تمرینات است. از طرف دیگر عکاشه حمزاوی مهاجم الجزایری و جفرسون یوری مدافع برزیلی تراکتور نیز ایران را به مقصد کشورهای خود ترک کردند و منتظر اعلام باشگاه برای شروع تمرینات هستند تا به ایران برگردند.

اشکان دژاگه ستاره ایرانی تراکتور نیز که بیشتر از دو ماه است در آلمان حضور دارد برای بازگشت به کشور دچار مشکل شده و او نیز با توجه به مشکلات پروازی سخت می‌تواند به ایران برگردد.

در چنین شرایطی بازگشت خارجی‌ها و دژاگه به دغدغه جدید تراکتور برای شروع لیگ تبدیل شده‌اند. باید دید اگر مجوز شروع تمرینات و مسابقات فوتبال صادر شود،‌ سرخ‌پوشان تبریزی چگونه شرایط را برای بازگرداندن این نفرات مهیا خواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟