علیپور: اول پوکر قهرمانی بعد تصمیم برای آینده و تمدید

به گزارش "رکنا"، علی علیپور بعد از مدت‌ها حضور در زادگاهش به دلیل تعطیلی لیگ، به تهران بازگشته و امروز حضورش در فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت خبرساز شد. مهاجم سرخپوشان که با درخواست خبرنگاران برای توضیح درباره حضور پر سر و صدایش در فدراسیون مواجه شده بود به توضیح در اینباره پرداخت و گفت: برای کار شخصی ام در اینجا حاضر شدم و شما خیلی دیگر بیشتر در جریان هستید که می گویید در کمیته تعیین وضعیت بودم!

تا چند روز پیش در شهرستان خودم بودم و آنجا تمرینات اختصاصی انجام می دادم. اینجا هم یا در خانه یا سالن بدنسازی و زمین چمن اگر بتوانم گیر بیاوریم هر روز تمرین می کنم تا بدنم را تا جایی که بتوانم نگه دارم تا بعد ببینیم شرایط چه می شود.

وی درباره نامه برخی تیم ها مبنی بر تعطیلی لیگ و مخالفت پرسپولیس در این رابطه گفت: همه این داستان ها بستگی به تصمیم وزارت بهداشت دارد و سلامتی مردم مهم است و تا جایی که اخبار را دنبال می کنیم کم کم جاهای مذهبی و ... باز می شود. وقتی جاهای پر رفت و آمد و اماکن باز می شود مشخصا لیگ هم می تواند دنبال شود. نه اینکه ما در صدر حضور داریم و در کورس هستیم بلکه مردم دلخوشی شان به فوتبال است. اگر بنا به لغو هم باشد پرسپولیس به دلیل صدرنشینی و فاصله ای که با دیگر مدعیان دارد مثل لیگ فرانسه و بلژیک. کسانی که باور دارند در این رقابت به عنوان قهرمانی برسند می گویند لیگ باید کنسل شود وگرنه مشکلی ندارد.

علیپور درباره اینکه تمرینات تیمش به چه شکل دنبال می شود و اینکه لیگ در صورت شروع با مشکلاتی از نظر بدنسازی و برنامه فشرده همراه خواهد بود گفت: خدا را شکر بچه های ما حرفه ای هستند و با مربیان بزرگی کار کردند. از دوره حمید درخشان که خودم کارم را در این تیم شروع کردم تا آقای برانکو و الان هم یحیی و بچه ها تجربیات زیادی به دست آوردند و یاد گرفتند که به صورت انفرادی به چه شکل کار را دنبال کنند. تمرینات را اختصاصی دنبال می کنند و امیدوارم بعد از اینکه لیگ شروع شد و با بدنی آماده کار را دنبال کنیم.


مهاجم سرخپوشان در واکنش به مشکلات و اختلاف نظر در هیات مدیره این باشگاه نیز گفت: سوالاتی که مخصوص من است از من بپرسید و این سوالات را باید مسوولان باشگاه جواب بدهند.

علیپور درباره مشکلات مالی و دریافتی از این باشگاه گفت: درصدی که گرفته ایم کمتر از حدی است که باید می گرفتیم و در این مقطع هم پرداختی انجام نشده است.

وی که در این فصل قراردادش با پرسپولیس به پایان می رسد درباره اینکه چه مذاکره ای برای تمدید صورت گرفته اینطور پاسخ داد: من هر چه دارم از باشگاه پرسپولیس است. در این باشگاه علی علیپور شدم و کادرفنی و هواداران به من لطف داشتند. هنوز بازی ها مانده و من تصمیمی نگرفته ام. تصمیمی هم اگر باشد اولویتم صد درصد اول پرسپولیس است و غیر این چیزی نیست. صد درصد اولویتم پرسپولیس است و غیر از آن چیزی نخواهد بود. انشاالله اول پوکر قهرمانی کنیم و بعد فرصت برای این موضوع هست.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟