تیم تراکتور در سال‌های گذشته بازیکنان خارجی نسبتا زیادی را داشته اما این بازیکنان آنطور که باید و شاید عملکرد خوبی نداشته‌اند؛ از آنتونی استوکس که باوجود توانایی فنی، حواشی بسیار زیادی داشت تا بازیکنانی نظیر کوین کنستانت که باکمترین میزان بازی تبریز را ترک کردند. اما حالا تی تی ها امیدوارند که در سال جدید شرایط لیگ به شکلی دیگر پیش برود و بازیکنان خارجی این تیم نیز بدرخشند.

آخرین خارجی درخشان تراکتور در خط حمله این تیم لوسیانو ادینهو بود. مهاجم برزیلی که پس از عملکرد خوب در مس کرمان به تراکتور پیوست و از همان بازی نخست در برابر فولاد گلزنی خود را آغاز کرد و در پایان نیز با 20 گل کفش طلا را به دست آورد. او در کنار عملکرد خوب در داخل زمین، بیرون از میدان نیز بازیکنی کم حاشیه بود و محبوبیت زیادی را هم نزد هواداران داشت.

حالا تراکتوری ها امیدوارند حمزاوی عکاشه که سابقه بازی در تیم ملی نظامی الجزایر را هم دارد، جای یک مهاجم گلزن نظیر لوسیانو ادینهو را پر و تراکتور را دوباره صاحب آقای گل لیگ کند. او تا پایان لیگ بیستم با این تیم قرارداد دارد و این روزها نیز در تبریز قرنطینه را پشت سر می‌گذارد. بنابراین پیش بینی می‌شود که این مهاجم باتجربه برای فصل آینده نیز در تراکتور بماند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟