کمک ۳ میلیارد ریالی تیم گل‌گهر سیرجان برای مقابله با کرونا

به گزارش رکنا، محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در خصوص اختصاص ۳ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا گفت: با شیوع ویروس کرونا، شاهد جان فشانی و از خودگذشتگی‌های بیشمار کادر درمان در سراسر کشور و در شهرستان سیرجان بوده‌ایم. از آنجایی که این بیماری بی مقدمه و بدون پیش بینی در سراسر جهان شیوع پیدا کرد، بسیاری از ملزومات پزشکی و اقلام ضروری و بهداشتی از جمله ماسک و دستکش و لباس ویژه پزشکان در سراسر کشور با کمبود روبرو شد.

وی افزود: همدلی و همراهی مردم ایران همواره زبانزد خاص و عام بوده و این همدلی در مبارزه با شیوع ویروس کرونا نیز خود را نشان داد و در جای جای ایران شاهد آن بودیم که مردم با همراهی و حمایت کادر درمان نقش موثری در عبور از این بحران ایفا کرده‌اند.

جواهری خاطرنشان کرد: از آنجایی که همدلی و همراهی با کادر درمان می‌تواند انگیزه این فداکاران خط مقدم درمان را در مقابله با بیماری کرونا افزایش دهد؛ سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز بر آن شدند تا در این اقدام خداپسندانه نقشی هر چند کوچک ایفا نمایند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان به اهدای مبالغی توسط تیم فوتبال گل گهر به منظور حمایت از کادر درمان اشاره کرد و گفت: به همین منظور؛ سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال گل‌گهر در راستای مبارزه با بیماری مهلک کرونا و حمایت از کادر پزشکی و درمان شهرستان سیرجان مبالغی را جمعا تا سقف سه میلیارد ریال از قراردادهای خود به این منظور اختصاص دادند که به زودی اقلام بهداشتی و ضروری خریداری شده و در اختیار بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی شهرستان قرار داده خواهد شد.

جواهری تصریح کرد: جا دارد از این اقدام خداپسندانه اعضای تیم فوتبال و همدلی و همراهی با جان برکفان خط مقدم درمان تقدیر و تشکر نمایم. زحمات این عزیزان قابل تقدیر و ستایش است. ضمن آرزوی بهبودی برای تمامی مبتلایان به ویروس کرونا و عرض خداقوت به کادر پزشکی و درمان شهرستان سیرجان؛ برای اعضای تیم فوتبال گل گهر سربلندی و سلامتی خواستارم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 555837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟