یکی از چهار خرید تابستانی بارسلونا برزیلی است

طبق ادعای نشریه اسپورت، الکس تلس یکی از چهار انتقالی است که دپارتمان فنی باشگاه بارسلونا برای فصل آینده در نظر گرفته است. تقویت خط چپ یکی از اولویت های این باشگاه است و کاپیتان پورتو که در ماه دسامبر 27 ساله شد، هدف آنها برای حصول این امر به شمار می آید.

این بازیکن 27 ساله برزیلی بند آزادسازی 40 میلیون یورویی در قرارداد داشته و اخیرا از تمدید قرارداد با پورتو نیز امتناع ورزیده است. بارسلونا فصل گذشته تصمیم گرفت انتخاب ارزان تری داشته و جونیور فیرپو 18 میلیون یورویی را جذب کند، اما این مدافع جوان کیفیت چندانی از خود نشان نداده و به نظر می رسد در تابستان امسال از بلوگرانا جدا خواهد شد.

الکس تلس که در فصل جاری در 37 بازی موفق به زدن 9 گل و ارسال 9 پاس گل شده، در بهترین روزهای دوران حرفه ایش به سر برده و نشان داده از قدرت و مسئولیت پذیری لازم برای انتقال به تیمی مانند بارسلونا برخوردار است. البته بارسا در این مسیر تنها نبوده و چلسی نیز به شدت به دنبال خرید الکس تلس است.

این مدافع برزیلی در گذشته اعتراف کرده بود که علاقمند است روزی در لیگ برتر بازی کند. فرانک لمپارد از عملکرد بازیکنانی چون مارکوس آلونسو و امرسون پالمیری در این پست راضی نبوده و به شدت به دنبال خرید الکس تلس است. قرارداد این بازیکن تابستان سال 2021 به پایان می رسد و با توجه به عدم تمایل به تمدید، پورتو چاره ای جز فروش او در تابستان امسال نخواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 553259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟