ناظمی: موتورسواری و اتومبیلرانی الماس تراش نخورده است/ آکادمی فدراسیون ساخته می شود

مازیار ناظمی در شروع سال 99 درمورد اقداماتش در فدراسیون اظهار داشت: از زمانی که سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شدم چند ایده در ذهنم داشتم. ابتدا به سراغ کمیته آموزش رفتم که دیدم این کمیته فعال است و با چند پیشنهاد آن را فعال تر کردیم.

وی ادامه داد: در گام بعدی به سمت رسانه رفتیم. ما اعتقاد داریم که رشته های این فدراسیون باید بیشتر و بهتر در رسانه ها مطرح شود. سپس به حوزه بازاریابی ورود کردیم. به عقیده من فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یک الماس تراش نخورده است که وقتی که تراش بخورد، ارزش آن چند برابر می‌شود.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: یکی از مسئولیت های اجتماعی که سرپرست فدراسیون باید برعهده بگیرد، حفظ احترام بزرگترهای این رشته است. در همین راستا تعدادی از بزرگترهای این فدراسیون را دعوت کردم و جلساتی با آنها داشتم. از آنها خواستم که کمک حال ما باشند و اگر مدیری درست بتواند برنامه ریزی کند باید از تجربیات چند ساله آنها استفاده کند. من هم سعی کردم همین کار را بکنم؛ نمی‌خواهم شعار بدهم و بزرگنمایی کنم، اما اینکه تفاهم داشته باشیم و بتوانیم مشکلات را حل کنیم اتفاق خوبی است.

ناظمی عنوان کرد: محل فدراسیون را تغییر دادیم و به جایی منتقل شده که لیاقتش را دارد و به نظرم باید به جایی بهتر از این هم برود. برنامه‌ای دارم تا بتوانیم ساختمانی را در محل ورزشگاه آزادی کلنگ بزنیم و مجموعه ای اداری، خوابگاه و تمرینی برای این فدراسیون راه اندازی کنیم. به کمک کمیته آموزش و بزرگترهای این فدراسیون تصمیم داریم یک آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی راه اندازی کنیم. آکادمی برای آموزش در تمام سطوح از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

وی ادامه داد: ماموریت من به عنوان مسئول این فدراسیون، داشتن نگاه اقتصادی و سودآوری است. تمام بخش‌ها باید سودآوری داشته باشند و تمام درآمدها هم خرج همین خانواده شود تا بتوانیم این رشته را در ایران توسعه دهیم. باید در فضای مجازی و بخش بین‌المللی فعالیت بیشتری داشته باشیم و این روند‌ی است که در تمام دنیا طی می‌شود. من به تنهایی نمی‌توانم کارهای زیادی انجام دهم و همه باید در کنار هم باشیم. هرکسی به عنوان عضوی از این خانواده باید قدم بردارد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: در تلاش هستیم تا بخشی را در موزه ورزش ایران برای خود داشته باشیم. نامه‌نگاری هایی هم در این راستا انجام شده است. نمادهایی از قهرمانان و مدال‌های آنها را در بخش مربوط به خود قرار خواهیم داد تا همه تاریخ این فدراسیون را ببینند و با آن آشنا شوند. پروژه تاریخ شفاهی این رشته را هم به زودی راه اندازی خواهیم کرد. تقاضای مجوز برای نشریه کرده ایم که امیدوارم به زودی عملی شود.

دکتر ناظمی با اشاره به پیشکسوتان این فدراسیون خاطرنشان کرد: موضوع پیشکسوتان و بزرگترها در هر رشته‌ای اهمیت بالایی دارد و چه سرمایه‌ای بالاتر از اینکه بتوانیم از تجربه آنها استفاده کنیم. امیدوارم با کمک صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان قدم‌های خوبی برای این چهره های ارزشمند برداشته شود.

وی درمورد تاثیر هیأت‌های استانی بر عملکرد فدراسیون، عنوان کرد: هیأت‌ها بازوی اصلی و محرک فدراسیون هستند. ارتباط خوبی با آنها دارم و از همان روزهای ابتدایی با هم در ارتباط بودیم. همه چیز متعلق به آنها است و باید تعامل خوبی با هم داشته باشیم. هیأت رئیسه را هم به زودی شکل خواهیم داد و با کمک اعضای همین خانواده رو به جلو خواهیم رفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 553246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟