مهاجم جدید رئال مادرید مکزیکی خواهد بود

رئال مادرید در فصل جاری مشکلات عدیده ای را در بخش هجومی تجربه کرده اسیت. ادن هازارد، خرید گرانقیمت این تیم بیشتر مقاطع فصل را به علت مصدومیت از دست داد، لوکا یوویچ 60 میلیون پوندی نیز کسری از انتظارات را فراهم نکرد و کریم بنزما نیز در فصل جدید دچار افت محسوسی شده و انگار گلزنی را فراموش کرده است. تردیدی وجود ندارد که رئال مادرید در فصل تابستان برای خرید مهاجم اقدام می کند و نشریه آ.اس مدعی شد رائول خیمنز، مهاجم مکزیکی ولوز یکی از گزینه های این تیم خواهد بود.

به نظر می رسد زین الدین زیدان معتقد است این بازیکن می تواند گزینه خوبی برای قرار گرفتن کنار کریم بنزما در خط حمله باشد. رائول خیمنز در گذشته یک فصل در پایتخت اسپانیا و در اتلتیکومادرید بازی کرد، اما علیرغم 28 بار حضور در ترکیب نتوانست نمایش چندان خوبی ارائه دهد و حالا امیدوار است این بار با بازگشت به مادرید بتواند خاطرات تلخ گذشته را پاک کند.

در گذشته ستاره ای چون هوگو سانچس و البته چیچاریتو از مکزیک لباس رئال مادرید را بر تن کرده بودند و رائول خیمنز می تواند سومین مهاجم مکزیکی این باشگاه لقب گیرد. او از زمان حضور در لیگ برتر تقریبا در دو فصل 39 گل به ثمر رسانده و به نظر می رسد رئال مادرید برای خرید او باشد 50 میلیون یورو پرداخت کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 553177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟