هادی‌پور: کرونا تلخ‌ترین اتفاق سال ۹۸ بود/ تمرینات تیم ملی تکواندو در قرنطینه برگزار می شود

آرمین هادی‌پور با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا توفیقی اجباری برای حضور در کنار خانواده است، اظهار کرد: امسال به دلیل شرایط ویژه از دیدوبازدید خبری نبوده و از طریق ارتباط غیرحضوری عید نوروز را به دوستان و فامیل تبریک عرض کردیم.

وی با تأکید بر اینکه قرنطینه خانگی و عدم حضور در مکان‌های پرازدحام مهم‌ترین شیوه قطع زنجیره ویروس کرونا است، افزود: در شرایط فعلی برخی از اقشار کم‌درآمد نظیر کارگران روزمزد در مضیقه اقتصادی قرارگرفته و خیران و دولت بایستی بیش‌ازپیش به این قشر نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

ملی‌پوش المپیکی تکواندو کشورمان با اشاره به اینکه عدم رعایت قرنطینه خانگی و مسافرت‌ها باعث گسترش ویروس کرونا می‌شود، گفت: عدم توجه به توصیه پزشکان و مسؤولین باعث می‌شود ویروس کرونا به‌سختی ریشه‌کن شده و چندین ماه درگیر این ویروس منحوس شویم.

هادی‌پور با بیان اینکه اردوهای تیم ملی تکواندو تا پانزدهم فروردین‌ماه تعطیل است، افزود: اسفندماه در شرایط قرنطینه در پایتخت تمرین کردیم و احتمالاً پس از تعطیلات نوروزی نیز در شرایط قرنطینه تمریناتمان را پیگیری کنیم.

وی با انتقاد از بی‌توجهی برخی به خطر ویروس کرونا تصریح کرد: اغلب مردم نکات بهداشتی و قرنطینه خانگی را رعایت می‌کنند ولی برخی با بی‌توجهی و حضور بی‌مورد در کوی و برزن باعث تهدید سلامت جامعه بوده و مقابله با ویروس کرونا را با چالش مواجه می‌کنند.

برترین ورزشکار رشته‌های دانشگاهی جهان در سال ۲۰۱۹ با اشاره به اینکه قرنطینه خانگی اجباری از سوی دولت می‌تواند چاره‌ساز شود، افزود: برای کسب سهمیه المپیک در 4 سال اخیر در رویدادهای متعدد بین‌المللی به روی شیاپچانگ رفته و فشار زیادی را تحمل کردیم.

هادی‌پور با بیان اینکه تیم ملی تکواندو کشورمان موفق به کسب 2 سهمیه المپیک شده است، گفت: 5 ورزشکار برتر هر وزن در سیستم رنکینگ امتیازی موفق به کسب سهمیه المپیکی در رشته تکواندو شده و در رشته مردان دو سهمیه کسب کردیم؛ در بخش بانوان نیز از طریق مسابقات قاره‌ای شانس کسب سهمیه المپیک را داریم.

وی با اشاره به اینکه سال 98 با شیرینی آغاز و با تلخی خاتمه یافت، بیان کرد: برای نخستین بار به‌عنوان یک ایرانی موفق شدم به‌عنوان برترین ورزشکار رشته‌های دانشگاهی انتخاب شوم و کسب سهمیه المپیک توکیو بر شیرینی و حلاوت این سال افزود ولی بلایایی نظیر سیل، زلزله و ویروس کرونا و ناراحتی هم‌وطنانم باعث تلخ‌کامی شد.

عضو گیلانی تیم ملی تکواندو کشورمان کرونا و شکست در مسابقات جهانی کره جنوبی را تلخ‌ترین خاطره سال ۹۸ دانست و افزود: برای شادمانی و غرور هم‌وطنانم در المپیک توکیو با تمام توان جنگیده و نماینده شایسته‌ای برای کشورمان خواهم بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 553136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟