با دور جدید تمرینات باز می‌گردم؛ پیغام جالب ستاره خارجی برای پرسپولیسی‌ها + عکس

به گزارش رکنا، پس از اینکه تیم های فوتبال پرسپولیس و الشارجه امارات در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در دبی به مصاف هم رفتند، آنتونی استوکس بازیکن خارجی این تیم در امارات ماند و حاضر نشد به ایران بازگردد.

مهاجم ایرلندی سرخ پوشان پس از پایان این بازی از یحیی گل محمدی درخواست مرخصی کرد تا او با یک روز بیش تر در دبی کنار خانواده اش بماند اما تصاویری که از استوکس در کلوپ های شبانه منتشر شد، نشان داد او قصد حاشیه سازی داشته و قرار نیست راهی کشورمان شود‌.

از طرفی مسئولان پرسپولیس هم به سرعت دست به کار شده و با ارسال نامه ای به استوکس از او درخواست کردند به ایران بازگردد اما اوشیوع ویروس کرونا و نبود پرواز را مشکل اعلام کرده است.

پرسپولیسی ها که مدعی هستند در صورت بازگشت استوکس به کشورمان می توانند ضمن فسخ قرارداد، غرامت سنگینی از او بگیرند در دومین نامه ای که برای او و وکیلش ارسال کرده اند به آن‌ها تذکر دادند در صورت بازنگشتن استوکس به ایران، موضوع را از طریق فیفا پیگیری می کنند.

برهمین اساس این مهاجم ایرلندی که در هفته های اخیر و با سفر به لندن از سوی پلیس انگلیس بازداشت شده و با وثیقه آزاد شده بود، در پاسخ به نامه پرسپولیس اعلام کرده هر زمان تکلیف دور جدید تمرینات مشخص شود به ایران می آید.

باشگاه پرسپولیس هم منتظر مشخص شدن زمان آغاز مجدد رقابت های لیگ برتر و شروع دور جدید تمریناتش است تا پس از اعلام این موضوع به استوکس، زمینه بازگشت او به ایران فراهم شود. البته اگر بازیکن جنجالی بریتانیایی بار دیگر خلف وعده نکند.

استوکس تاکنون ۱۵۰ هزار یورو از مبلغ قرارداد ۲۵۰ هزار یورویی اش از پرسپولیس را گرفته است.

 

کدخبر: 552074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟