صدای تراکتور دوباره درآمد : هرگز قهرمانی پرسپولیس را در صورت تعطیلی لیگ نمی پذیریم

به گزارش رکنا، در حالی که با شیوع ویروس کرونا در دنیا بسیاری از لیگ های مطرح دنیا فعلا نیمه کاره و بلاتکلیف مانده، از لیگ برتر فوتبال ایران نیز اخبار ضد و نقیض زیادی به گوش می‌رسد که برخی از آنها از تعطیلی و نیمه کاره ماندن فصل نوزدهم حکایت دارد.

در این خصوص هنوز مقامات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اظهار نظر رسمی نکرده و همه چیز به روزهای آینده موکول شده است. با این حال به نظر می‌رسد اگر رقابت ها تا اواسط اردیبهشت ماه سال ۹۹ دوباره از سر گرفته نشود، مطمئنا زمان کافی برای به پایان رساندن فصل نوزدهم وجود نخواهد داشت به ویژه اینکه قرار است رقابت های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نیز به موازات لیگ برتر برگزار شود که این موضوع فشردگی رقابت‌ها را بیشتر هم خواهد کرد.

بر همین اساس برخی اخبار حکایت از اعلام قهرمانی پرسپولیس در صورت نیمه کاره ماندن لیگ دارند و این در حالیست که مدیران دو تیم تبریزی یعنی تراکتور و ماشین سازی نسبت به این موضوع انتقاد کرده و به صورت ضمنی و شفاهی به مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده اند که با توجه شانس قهرمانی چند مدعی دیگر در فصل جاری، هرگز قهرمانی پرسپولیس تا قبل از پایان فصل را از جانب دو باشگاه تبریزی قبول ندارند و اگر قرار باشد کرونا لیگ امسال را تعطیل کند، باید رقابت های فصل نوزدهم در موعدی دیگر از نو آغاز شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 552026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟