پشت پرده پیغام تراکتوری‌ها به پرسپولیسی‌ها

به گزارش گروه ورزشی رکنا، مدیران باشگاه تراکتور زمانی که پرسپولیس درحال جذب آنتونی استوکس بود، با ارسال نامه رسمی خبر از مشکلات قراردادی داده و توصیه کردند قرمزها قید جذب این بازیکن را بزنند، چون قراردادش را یکطرفه و غیرقانونی با تراکتور فسخ کرده و از او شکایت کرده‌اند و به‌زودی نیز محکوم خواهد شد. پرسپولیسی‌ها اما درنهایت این بازیکن را جذب کردند و اخیرا فیفا با رد شکایت تراکتور حکم را به نفع مهاجم ایرلندی صادر و باشگاه تبریزی را به پرداخت ۴۰۰ هزار دلار محکوم کرد تا مشخص شود حق با تراکتوری‌ها نبوده و خطری از این حیث پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

با این حال، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که ماجرا فقط به ارسال یک نامه منتهی نشده و مدیران تراکتور در آن زمان حتی با یکی از اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس تماس تلفنی برقرار کردند و درخصوص جذب استوکس هشدار دادند.

البته این هشدار تنها به بحث فسخ یکطرفه قرارداد و شکایت به فیفا مربوط نبود و شامل مسائل دیگری خصوصا بحث‌های حاشیه‌ای ازجمله پول گرفتن از بازیکنان و پس ندادن ساعت ملی‌پوش تراکتور می‌شد. استوکس البته مدت زیادی در جمع پرسپولیسی‌ها دوام نیاورد و فعلا هم از حضور در ایران خودداری کرده تا نشان دهد از نظر حاشیه بازیکن کاملا خاصی است!

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549854 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟