بهبود مصدومیت و تمرین در کرج / کرونا هم حریف کریمی نشد

به گزارش گروه ورزشی رکنا، علیرضا کریمی دارنده سه مدال نقره و برنز رقابت‌های جهانی به عنوان یکی از چهره‌های سرشناس، اما مصدوم اردو‌های تیم ملی بود که طی ماه‌های گذشته با انجام اقدامات ویژه درمانی و پزشکی، روند رو به جلو و موفقیت آمیزی را برای بازگشت به میدان داشت. هرچند لغو اردوی تیم ملی گریبان او را هم گرفت و اجازه نداد تا تمرینات خود را در خانه کشتی و زیر نظر کادر فنی و پزشکی مخصوص تیم ملی دنبال کند، اما او همچنان در کرج مشغول پشت سر گذاشتن تمریناتش است.

در همین راستا علیرضا کریمی گفت: روند اردو‌های تیم ملی با توجه به شیوع ویروس کرونا دستخوش تغییرات شد، اما به هر حال کشتی‌گیران باید خودشان را برای المپیک آماده کنند و زمان را بیش از این از دست ندهند. من هم به همین دلیل سعی دارم زیاد از تمرینات فاصله نگیریم و فعلا در کرج تمرین می‌کنم.

وی تصریح کرد: به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو مدت‌ها از تمرینات سنگین کشتی دور بودم، اما رفته رفته شرایطم بهتر شد و به تازگی تمرینات کشتی بر روی تشک را هم آغاز کردم. البته همچنان مراقب هستم که روند درمان کامل شود و مشکل دیگری بوجود نیاید. خوشبختانه تاکنون که مشکلی نداشتم و تمرینات را بدون درد از ناحیه زانو پشت سر می‌گذارم.

مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در پایان گفت: متاسفانه شیوع ویروس کرونا همه چیز را به هم زد و روند برگزاری اردو‌های تیم ملی دچار لطمه شد. ما هنوز سه سهمیه المپیک کسب نکرده‌ایم که یکی از سهمیه‌ها در همین وزن من است. امیدوارم با پشت سر گذاشتن این روز‌ها بتوانیم به همان شرایط مطلوب همیشگی برسیم و با کسب سهمیه‌های باقیمانده با ترکیبی کامل راهی المپیک شویم.

امروز قرار است نشست ویژه‌ای با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی، مدیر فنی و سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی با مسئولان وزارت ورزش برگزار شود تا در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک تصمیم گیری صورت گیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟