مدیرعامل پیشین پرسپولیس: بله، من فوتبالی نبودم!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، محمد رویانیان در طول حضورش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس با فتح الله زاده در جبهه رقیب کری شدیدی داشت. رویانیان اما علیرغم برنامه‌ریزی مدون و طرح‌های هیجان انگیزی که برای پرسپولیس داشت هیچگاه نتوانست آن را به سرانجام برساند اما در سمت مقابل، فتح الله‌زاده که این روزها و بعد از بازگشت به سمت مدیرعاملی استقلال زیر شدیدترین تجمع‌ها با توجه به کارنامه نه چندان درخشانش از حیث مدیریتی قرار دارد، بار دیگر فرصت حضور در این صندلی پر ماجرای مدیریتی را به تست آورده است. رویانیان در گفتگو با خبرنگار ما دریاره اتفاقات اخیر حول بازگشت حاج فتل آبی‌ها به صحبت پرداخته است.

حضور فتح الله زاده را در استقلال چطور ارزیابی می کنید؟

فتح الله زاده برای استقلال کلا خوب است. به هر شکل سال ها در این تیم حضور داشته، جام های بسیاری با این تیم گرفته است و تجربه خوبی دارند. به هر حال آدم فوتبالی هستند، به استقلال هم علاقه دارند و آدم ورزشی اند و مهره و وزنه خوبی برای استقلال به حساب می آیند.

حضور دوباره ایشان در فوتبال شما را وسوسه نمی کند که بازگردید؟

حقیقتا من متعلق به جامعه ورزش نیستم، این را با اعتقاد و مصرانه می گویم. یک بار آمدیم حالا خوب یا بد یک تجربه ای کسب کردیم اما به دنیای ورزش تعلق ندارم و هرگز آرزو نمی کنم مجددا به این حرفه بازگردم. اگرچه من طرفدار ورزش و پرسپولیس هستم و در حال حاضر هم با مدیران باشگاه و پیشکسوتان ارتباط دارم.

حضورتان در فوتبال تلخ بود یا شیرین؟

تجربه تلخ و شیرینی داشتم و واقعیت امر این است که به فوتبال متعلق نیستم و باید صراحتا و مردانه این را پذیرفت اگرچه باز هم می گویم که می توانم هوادار بمانم و در کنارش کمکی هم داشته باشم اما اینکه قرار باشد مسئولیتی را عهده دار باشم اصلا تصورش را هم نمی کنم؛ خوب و بدش با هواداران و برای من گذشت. تنها چیزی که برای من از آن دوران باقی ماند هواداران و عشق به پرسپولیس، حمایت تماشاگران است.

نمی خواهید برای ایشان کری بخوانید؟

همچنان کری را با فتح الله زاده ادامه می دهم اگرچه ایشان مدیرعامل استقلال باشند و بنده یک هوادار. مطمئن باشید که به زودی کری هایم را خواهید شنید. برای آقای فتح الله زاده کری هایم را دارم و از حالا به ایشان می گویم که خیلی تند پیش نرو برادر، آهسته برو!

اشتیانی مدیرعامل سابق استقلال در مصاحبه ای اعلام کرده اگر فتح الله زاده با ۸۰ میلیارد بدهی به استقلال بازگشته باید رویانیان را هم با ۱۰۰ میلیارد بدهی به پرسپولیس بازگردانند؟

اولا اینکه این بدهی که ایشان می گوید را من تکذیب می کنم و اول آقای آشتیانی اطمینان پیدا کنند و بعدا از آن صحبت کنند. دوما اینکه آقای فتح الله زاده مدیرعامل شدند و این موضوع ربطی به من ندارند ضمنا این امر را رد می کنم.

واقعا در زمان مدیرعاملی شما این رقم بدهی به وجود امده است؟

واقعا نه این حرف درست نیست. اکنون از زمان مدیریت من ۷ سال می گذرد و ما ۷ کفن پوساندم. ۷۰۰ مورد جدید پیش آمده از برانکو تا کالدرون گرفته حالا من را بدهکار می دانند؟از ایشان تعجب می کنم که چنین صحبتی می کنند، آقای واعظ آشتیانی قدیمی هستند و مثل من صحبت می کند؛ مثل کسی که دستمال کاغذی را می گوید کلینکس! من ایشان را دوست خودم می دانم و می گویم که لطفا از من برای مخالفتشان با آقای فتح الله زاده مایه نگذارند. این حرفی که ایشان می زنند کاملا کذب است و تعجب می کنم از کسی که هم با من دوست هستند و ایشان باید مراقب حرف هایشان باشند. این حرف من را ناراحت کرد.

پرسپولیس هم اختلاف زیادی با صدرجدول داردخیلی ها این تیم را قهرمان می دانند؟

۱۰ امتیاز اختلاف که نیاز به گفتن ندارد، چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است ما همین اختلاف صدرنشین هستیم. به جای اینکه با همدیگر دعوا کنند بهتر است فکری کنند که از کورس دوم، سومی جا نمانند.

خیلی ها می گویند نتایج برای بعضی تیم ها مهندسی شده است؟

واقعا چه مهندسی؟ می گفتند اقتدار پرسپولیس به گونه ای است که کسی نمی تواند به این تیم برسد؛ چه اقتدار و مهندسی؟ پرسپولیس می رود اصفهان برای بازی با سپاهان آن وقت چرا بازیش انجام نشد؟ پرسپولیس با قدرت به اصفهان رفته بود تا با سپاهان بازی کند؛ چه مهندسی شده بود؟ به نظرم فشار روی پرسپولیس بیشتر است که قهرمان نشود و چون پرسپولیس حرفش را در زمین می زند برای همین اینطور درباره اش گفته می شود. خوشبختانه زیرساخت هایی که بنده و سایر مدیران ایجاد کردند یکی از بهترین تیم ها آماده رقابت های لیگ کرده و کرده ایم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟