استقلال و مجیدی باید از تعطیلات نهایت استفاده را ببرند

به گزارش گروه ورزشی رکنا، اصغر طالب نسب اظهار داشت: متاسفانه خستگی ناشی از مسابقات فشرده و سفرهای طولانی بر عملکرد بازیکنان استقلال تاثیر منفی گذاشته بود و باعث شده بود تا رفته رفته کارایی بسیاری از بازیکنان کمتر از حد انتظار شود. وقفه ای که در برگزاری مسابقات افتاده می تواند فرصت خوبی برای تجدید قوا در تیم استقلال باشد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: این تیم بنا به مشکلات مدیریتی که داشت نتوانست در نیم فصل اردوی آماده سازی برگزار کند و تمرینات آن مقطع هم دیر تر از انتظار آغاز شد و همه اینها عواملی هستند که روی عملکرد بازیکنان تاثیر می گذارند.

وی افزود: متاسفانه کشور ما شرایط نامطلوبی را از نظر بهداشتی تجربه می کند و این باعث شده تا در روند برگزاری مسابقات فوتبال هم وقفه بیفتد. این وقفه یک توفیق اجباری برای استقلال است و باید از آن بهترین استفاده را ببرد.

طالب نسب در ادامه تصریح کرد: فاصله امتیازی این تیم تا صدر جدول باتوجه به مدت زمان باقی مانده از مسابقات لیگ قدری نگران کننده است. اما این نگرانی به این معنا نیست که نتوان این فاصله را جبران کرد. تیم ما در همین فصل یکبار فاصله بیشتر از این را هم جبران کرده و من امیدوارم این اتفاق بار دیگر تکرار شود.

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: متاسفانه بچه ها در خیلی از بازیها امتیازاتی را از دست داده اند که نباید و همان امتیازات حالا باعث شده تا چنین فاصله امتیازی بین استقلال و صدر جدول ایجاد شود.

پیشکسوت آبی پوشان در خاتمه با آرزوی سلامتی برای عموم مردم ایران گفت: مهم ترین مسئله کشور امروز تهدید سلامت و بهداشت عمومی است که توسط ویروس کرونا صورت گرفته و من امیدوارم هرچه زودتر شاهد ریشه کن شدن این ویروس کشنده و خطرناک در جهان باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟