فتح الله زاده: ستاره سوم را برای استقلال را می‌گیریم و تقدیم هواداران می‌کنیم

به گزارش گروه ورزشی رکنا، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اولین روز کاری اش در این باشگاه اظهار داشت: سپاسگزار خدا هستم که فرصت دیگری برای خدمت به تیم محبوبم و هواداران عزیز عطا کرد و امیدوارم بار دیگر از این آزمون سربلند بیرون آیم. احساس خوبی دارم و احساس امروز من درست مثل اولین روزی است که سالها پیش مدیریت این تیم را بر عهده گرفتم.

وی بیان داشت: برنامه من اینجا مشخص است. مثل همیشه دنبال ستاره می گردیم و آمده ام تا در یک برنامه سه ساله ستاره سوم را برای استقلال بگیریم و تقدیم هوادارانش کنم.

فتح الله زاده در خصوص بدهی های باشگاه گفت: بدهی که همیشه هست. من از یکسری این بدهی ها اطلاع دارم اما منتظرم دوستان گزارش کاملی بدهند تا از ریز آن و زمان بازپرداختش کاملا آگاه شوم. یکسری از این بدهی ها که خارجی هستند و زمان پرداخت آن مشخص است باید تا قبل از عید پاس شوند تا بتوانیم در سال جدید یک برنامه ریزی بهتر برای پرداخت بدهی ها داشته باشیم.

مدیرعامل استقلال خاطر نشان ساخت: هنوز با مجیدی دیدار یا گفتگو نداشتم و در نظر دارم در اولین فرصت با او و سرپرست تیم نشست بگذارم تا تبادل نظر کنیم. باید از مشکلات درون تیم با جزییات بیشتر اطلاع پیدا کنم تا برای رفع آن بکوشم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟