مدیرعامل سپاهان: کنار هتل ۱۰۰۰ نفر دور ما جمع شده بودند! / بازی برگزار می‌شود

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره تاخیر پیش آمده در بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما برای ورود به استادیوم مشکل خروج از هتل داشتیم. با توجه حساسیت این بازی اصرار داشتیم این بازی به تعویق بیفتد. ما چند ساعت در استانداری حضور داشتیم و با مقامات مختلف صحبت شد که بازی به تعویق بیفتد که در نهایت این اتفاق نیفتاد. الان با توجه به اینکه بهانه‌ای دست AFC نیفتد و اینکه منافع ملی و سلامتی مردم مد نظر بود، این بازی را در این تاریخ برگزار می‌کنیم.

او ادامه داد: من شدیدا عصبی بودم و در کنار هتل ۱۰۰۰ نفر دور ما جمع شده بودند و دور ما را شلوغ کرده بودند و اجازه حرکت را به ما نمی‌دادند. ما با کمک نیروی انتظامی به استادیوم آمدیم. تیم دارد گرم می‌کند که خود را برای مسابقه آماده کند.

تابش در ادامه اضافه کرد: در جام حذفی چهار ساعت بازی فینال را معطل کرده بودند و یک طرف ماجرا هم پرسپولیس بود. حالا ما بدون اراده خودمان دیرتر به ورزشگاه رسیدیم اما الان آماده بازی هستیم. تیم ما آماده است که بازی را برگزار کند. چه می‌شود برای ما بازی را نگه دارند؟

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی بازی برگزار می‌شود گفت: الان بازیکنان وارد زمین شدند. این موضوع ناخواسته بود اما به هر حال بازیکنان ما در رختکن کارهای کششی انجام دادند و الان آماده بازی هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 545660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟