محل میزبانی استقلال و پرسپولیس از حریفان مشخص شد

دیدار نماینده‌های ایران با عربستان در لیگ قهرمانان آسیا همچنان در زمین بی طرف برگزار خواهد شد. امسال کنفدراسیون فوتبال آسیا یک قانون جدید را هم آورد و آن اینکه فعلا هر سه بازی نماینده‌های ایران در دور رفت در زمین حریف یا بی طرف برگزار می‌شود. طبق اعلام روزنامه اسپورت عربستان دیدار پرسپولیس با التعاون عربستان و استقلال با الاهلی عربستان در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی کویت برگزار خواهد شد.

استقلال در هفته نخست مرحله گروهی در عراق برابر الشرطه به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد و در هفته دوم باید به مصاف الاهلی عربستان برود که این تیم هم در هفته نخست برابر الوحده به تساوی دست پیدا کرد.

قرار است دیدار استقلال با الاهلی در ورزشگاه بین المللی جابر برگزار شود. البته هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا موافقت خود را اعلام نکرده است، اما این ورزشگاه انتخاب نماینده عربستان است و به احتمال خیلی زیاد AFC هم موافقت می‌کند.

پرسپولیس هم در هفته سوم مرحله گروهی به مصاف التعاون عربستان می‌رود که این دیدار هم قرار است در ورزشگاه باشگاه الکویت برگزار شود.

پرسپولیس در دیدار نخست خود برابر الدحیل با دو گل تن به شکست داد و این در حالی است که التعاون توانست در امارات الشارجه را شکست دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟