پرسپولیسی ها به یحیی امیدوار هستند / کارنامه درخشان گل‌محمدی در لیگ قهرمانان

به گزارش گروه ورزشی رکنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی علاوه بر کسب دو عنوان قهرمانی در فوتبال باشگاهی ایران و کسب سهمیه آسیا با سه تیم مختلف و پیروزی‌های مکرر مقابل سرخابی‌ها و دیگر مدعیان در لیگ و جام‌حذفی در لیگ قهرمانان آسیا و در فصل 2016 که سرمربی ذوب آهن بود نیز کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشت.

تیم گل محمدی با چهار برد، دو تساوی، بدون باخت و کسب 14 امتیاز مقتدرانه به دور بعد راه یافت و عناوینی چون تیم‌ بدون باخت، کسب بیشترین امتیاز و کمترین گل خورده در بین تیم‌های شرق و غرب قاره و بهترین خط دفاعی غرب آسیا را در بین تیم‌های حاضر در مرحله گروهی به خود اختصاص داد. عملکرد درخشان گل محمدی و ذوب آهن در آن فصل در حالی رقم‌ خورد که سپاهان دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها در دور گروهی حذف شد، هرچند تراکتور مجوز صعود به مرحله حذفی را به دست آورد.

شاگردان گل محمدی در آن رقابت‌ها تیم لخویا که به الدحیل تغیبر نام داد را هم شکست دادند. بازی رفت دو تیم در دوحه با برتری یک بر صفر ذوب‌آهن خاتمه یافت و دیدار برگشت با تساوی بدون گل همراه بود. این تیم با اقتدار حریفان را از سر راه برداشت اما در مرحله یک هشتم نهایی با قبول شکست مقابل العین حذف شد.

نگاهی داشته‌ایم‌ به عناوینی که گل‌محمدی و تیمش در پایان دور گروهی فصل 2016 لیگ قهرمانان به خود اختصاص داده بودند.

مرحله گروهی-ذوب آهن

بیشترین امتیاز بین تمام تیم‌ها

شرق و غرب قاره

(14 امتیاز)

بیشترین گل زده در تیم های غرب آسیا

(12 گل)

بهترین خط دفاع در شرق و غرب آسیا

(2 گل خورده، مشترک با لخویا که به الدحیل تغییر نام داد)

تیم بدون باخت (مشترک با لوکوموتیو تاشکند)

بهترین تفاضل گل در غرب قاره (+10)

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟