استقلال شانس بیشتری نسبت به پرسپولیس دارد

به گزارش گروه ورزشی رکنا، آبی پوشان تهران در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌روند که این حساس ترین بازی هفته و حساس ترین بازی نیم فصل دوم لیگ برتر است.

سعید بیگی پیشکسوت استقلال  در این خصوص اظهار داشت: در خصوص حساسیت دربی‌ها آنقدر گفته شده که در باره آن نمی‌شود تکرار مکررات کرد. من برخلاف خیلی‌ها که می‌گویند این بازی هم ۳ امتیاز دارد، معتقدم ۳ امتیاز دربی‌ها همیشه بیشتر از ۳ امتیاز یک بازی معمولی ارزش دارد. ۳ امتیاز این بازی می‌تواند محرکی باشد برای تیم برنده تا هفته‌ها بر موج این پیروزی سوار باشند و امتیازات مهم دیگری بگیرند.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: با این که پرسپولیس امتیازات بیشتری گرفته و در جدول بالاتر است، اما از نظر فنی انصافا شرایط استقلال به مراتب بهتر است و حتی الان که مصدومان زیادی روی دست فرهاد مجیدی هستند، باز هم شرایط فنی این تیم بهتر است.

وی اضافه کرد: در این بازی جنگ اصلی در میانه میدان است. جایی که آبی‌ها ریگی، کریمی و احتمالا رضاوند یا باقری را دارند و پرسپولیس هم رسن، امیری و ترابی را دارد. هافبک‌های دو تیم در این بازی بسیار تعیین کننده هستند و خط میانی هر یک از دو تیم که بتوانند برتری شان را به تیم مقابل دیکته کنند، آن تیم شانس بیشتری خواهد داشت.

بیگی بیان داشت: پیروزی احتمالی استقلال در این بازی معادلات بالای جدول را تغییر می‌دهد و رقابت برای قهرمانی را بسیار گرمتر می‌کند. من به عنوان یک استقلالی امیدوارم نتیجه این بازی به سود آبی‌ها باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟