نتیجه قابل پیش‌بینی نیست/ شرایط استقلال از پرسپولیس بهتر است

به گزارش گروه ورزشی رکنا، محمد نوازی با اشاره به شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دربی ۹۱ گفت: استقلال به دلیل خستگی زیاد که از دو بازی سنگین در لیگ قهرمانان برایش به وجود آمده بود مقابل نفت مسجدسلیمان تغییراتی در ترکیب اصلی اش به وجود آورد که این مساله باعث شد تا حدودی در عملکرد این تیم تأثیرگذار باشد و دیدیم آبی پوشان بر اثر همین تغییرات گلی را از حریف دریافت کردند اما هر چه از زمان بازی گذشت استقلال بر بازی مسلط‌تر شد و در پایان بازی را با موفقیت به پایان رساند.

وی تاکید کرد: در آن طرف هم پرسپولیس توانست بر نفت آبادان غلبه کند و حالا هر دو تیم با توجه به اینکه دیدارهای قبل از دیدارهای خود را به پیروزی رساندند برای این بازی حساس شرایط خوبی دارند البته نتیجه این بازی قابل پیش بینی نیست اما اعتقاد دارم شرایط استقلال بهتر از پرسپولیس است و اگر آبی پوشان به خودباوری کامل برسند و از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنند به طور حتم برنده این بازی خواهند بود.

نوازی خاطرنشان کرد: دربی جای اشتباه نیست بازیکنان باید با خونسردی کامل و بدون استرس وارد میدان شوند زیرا یک اشتباه کوچک باعث خواهد شد بازی را به حریف واگذار کنند می‌دانیم تماشاگران دو تیم حاضرند تیم شأن به قهرمانی دست پیدا نکند اما در دربی برنده باشند.

هافبک پیشین استقلال در ادامه گفت: استقلال از زمان استراماچونی تا به امروز که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی هدایت این تیم را بر عهده دارد با یک روش و سیستم بازی می‌کند، بازیکنان استقلال کاملاً یکدیگر را می‌شناسند و این می‌تواند برای پرسپولیس خطرناک باشد آمادگی این روزهای غفوری، قائدی، دیاباته و حسین حسینی یک نقطه اطمینان برای آبی پوشان و چراغ خطر برای پرسپولیس است زیرا در طول این چند هفته گذشته زوج قائدی و دیاباته بسیار هماهنگ بوده و توانستند در هر بازی گلزنی کنند البته در آن سوی میدان هم مهاجمان پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند و آنها هم خطرناک هستند اما اعتقاد دارم هماهنگی که بین بازیکنان استقلال وجود دارد بین بازیکنان پرسپولیس نیست.

نوازی در مورد عملکرد حسین حسینی و علیرضا بیرانوند درون دروازه سرخابی‌ها گفت: هر دو از آمادگی قابل قبولی برخوردارند هم بیرانوند و هم حسینی یک نقطه اتکا و امن برای تیم‌هایشان هستند. حسینی در سه بازی گذشته فوق العاده بوده و از آمادگی بالایی برخوردار است و بیرانوند هم تجربه زیادی دارد و جدال این دو در این دیدار می‌تواند برای همه جذاب باشد.

هافبک پیشین استقلال ادامه داد: این بازی لحظه هاست هر تیمی که بتواند از لحظه‌های به دست آمده استفاده کند می‌تواند پیروز میدان باشد، اشتباه در این دیدار مساوی با شکست است بنابراین نیاز است با تجربه‌های تیم تا قبل از دربی با جوانان صحبت کرده و استرس را از آنها دور کنند تا بتوانند با آرامش بازی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران دو تیم می‌خواهم فقط به تیم خود فکر کنند. اگر پیروزی می‌خواهند باید تیم شأن را تشویق کنند متأسفانه برخی هواداران تنها به دنبال استفاده از الفاظ رکیک و ناخوشایند هستند. آنها باید بدانند بازیکنان دو تیم با تشویق آنها شارژ شده و می‌توانند عملکرد بهتری هم داشته باشند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540763 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟