در یکی، دو فصل اخیر بار‌ها و بار‌ها مربیان به بهانه پیشنهادات بهتر تیم خود را رها کردند! متأسفانه قانونی جلودار مربیان نیست در حالی که بازیکنان وقتی به باشگاهی تعهد داشته باشند، نمی‌توانند به بهانه پیشنهاد بهتر تیم خود را ترک کنند مگر با هماهنگی باشگاه. البته بودند هم مربیانی که در میانه‌های راه و حتی در همین فصل پیشنهادات خوبی داشتند، اما ترجیح دادند در تیم خود بمانند.

اما بخوانید این ماجرای ناراحت‌کننده را؛ اخیرا یک تیم لیگ برتری برای به خدمت‌گیری مربی مورد نظر خود با چند مربی وارد مذاکره شد که یکی از مربیان پیشنهاد عجیبی به باشگاه داد.

او به باشگاه بزرگ گفت من مشکلی برای جدایی از تیم ندارم، خودم این مسئله را حل می‌کنم. نگران نباشید. ۲ هفته خودم را به مریضی می‌زنم و حتی به کشورم سفر می‌کنم و بعد از ۲ هفته به ایران برمی‌گردم و در خدمت خواهم بود! جای شکرش باقی است باشگاه لیگ برتری مربی خود را به خدمت گرفت و نیاز پیدا نکرد با چنین مربی‌ای دور یک میز بنشیند.

وقتی مربی‌ای تیم خود را در چنین شرایطی رها می‌کند ممکن است در آینده هم این کار را با تیم جدیدش تکرار کند. البته باید به این نکته اشاره کرد که تیم مورد اشاره که به مربی مورد نظر پیشنهاد داد باشگاه بزرگی بوده و شاید نقطه پایان خیلی از مربیان برای کار در تیم‌های ایرانی باشد.

به نظر می‌رسد سازمان لیگ برتر باید قانونی در این‌باره وضع کند و به مربیان اجازه ندهد در میانه‌های راه و به بهانه دریافت پیشنهادات بهتر تیم خود را ترک کنند. این قانون در قبال بازیکن اجرایی شده است، اما مربی بی هیچ مزاحمتی می‌تواند تیم خود را ترک کند و در بدترین شرایط ممکن است از سوی کمیته تعیین وضعیت با جریمه نقدی مواجه شود که این جریمه را تیم جدیدش به راحتی پرداخت می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 540695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟