با ارسلان، نبود شیخ حس می شود؟

به گزارش گروه ورزشی رکنال، تصمیم کنفدراسیون آسیا در عدم برگزاری مرحله پلی آف آسیا در ایران مهمترین مهره های استقلال را در دو مرحله از آبی ها گرفت. خستگی و انتظار زیاد و عدم پرواز چارتر از فرودگاه مهرآباد به دوبی از تهران به امارات فرشید را در تمرینات قبل از بازی با الکویت در امارات مصدوم کرد و رفت آمدهای متعدد و دوبازی درآسیا شیخ گلزن را خسته و دیاباته را در اوایل بازی با نفت مسجد سلیمان بدون برخورد به کسی مصدوم کرد.

استقلال دو بازیکن موثر خود را از دست داده است . تکلیف جانشین شیخ مشخص است. ارسلان زوج قائدی در خط حمله خواهد شد تا در نقش گلزن نه جای دیاباته بلکه جای خودش بازی کند و جای خود را در ترکیب اصلی محکم کند.

ارسلان که تبحر خاصی در ضربات آخر در هجده قدم دارد در سه بازی گذشته پاس های در عرض دو بار با پای راست پس از استپ و یک بار با پای چپ سرضرب به دروازه حریفان آسیائی و لیگ دوخته است.

ارسلان مطهری استقلال

به نظر می رسد یکی از تاکتیک های فرهاد در دربی با مصدومیت دیاباته سپردن توپ از کناره ها و ضربات محکم، دقیق و در جای ارسلان در چهارچوب باشد. با وجود وریا، قائدی و میلیچ که هر سه قدرت دور زدن مدافعان کناری خود را دارند، یکی از تاکتیک های استقلال می تواند رساندن توپ به ارسلان درهجده قدم و ضربه نهائی او باشد.

زوج قائدی و دیاباته باتوجه به نوع فوتبال شیخ بیشتر عمق دفاع حریفان را نشانه میگرفت، ارسلان علاوه بر توان فیزیکی بالا و فشار بر دو دفاع وسط، قطع کننده متبحری در پاس های عرضی هم هست. ارسلان با گلی که به نفت مسجد سلیمان زد 6 گله شد و خود را در کنار علیپور ماشین گلزنی قرمزها دید.

گیتارزن استقلالی ها انقدر صبر کرد تا به آرزوی دیرینه اش و بازی برای استقلال برسد او می تواند پنج شنبه کاری کند تا هواداران جای خالی شیخ دیاباته را حس نکنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟