دوئل بزرگ در پیکان؛ منصوریان یا ویسی؟

به گزارش گروه ورزشی رکنا، پیکان علیرغم مهره‌های قابل توجهی که در اختیار دارد با گذشت 18 هفته از لیگ نتوانسته به نتایج قابل قبولی دست یابد و این مساله در نهایت باعث شد تا حسین فرکی که سابقه دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر با تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان را در کارنامه دارد، از سمت خود کنار برود و روز گذشته استعفای رسمی خود را اعلام کرد.

باشگاه پیکان که برای فرار از منطقه سقوط 12 فینال بزرگ را پیش رو دارد، طی روزهای اخیر مذاکرات و جلساتی با گزینه‌های سرمربیگری این تیم پشت سر گذاشت و از بین سه گزینه علیرضا منصوریان، علیرضا مرزبان و عبدالله ویسی، اکنون آخرین رایزنی و بررسی‌ها درباره انتخاب نهایی را دنبال می‌کند.

در این بین گفته می‌شود علیرضا مرزبان، سرمربی سابق پدیده، پیکان، نفت مسجدسلیمان که سابقه مربیگری در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، با توجه به حضور در آلمان و شرایط تحصیلی فرزندش، از حضور در این تیم صرفنظر کرده است تا در نهایت اکنون مدیران باشگاه در فاصله کوتاه باقیمانده تا دیدار هفته آینده خود و در شرایطی که تمرینات این تیم زیر نظر برخی مربیان کادر قبلی و همچنین محمدرضا طهماسبی، بازیکن سابقه دار این تیم دنبال می‌شود، به دنبال گزینه نهایی باشند.

منصوریان؛ تجربه سوم در فوتبال تهران؟

علیرضا منصوریان که کار مربیگری را از تیم پاس همدان شروع کرد و طی این مدت در تیم امید ایران، نفت تهران، ذوب آهن و استقلال فعالیت داشته، اکنون به عنوان یکی از گزینه‌های جدی هدایت پیکان شناخته می‌شود.

منصوریان که در فصل گذشته و باحضور در ذوب آهن موفق به کسب نتایج خوبی بهمراه این تیم و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان شده بود، در فصل جاری اما نتوانست به خواسته‌های خود در اصفهان دست یابد و در نهایت پیش از پایان نیم فصل به همکاری‌اش خاتمه داد.

او که اکنون گزینه آلترناتیو چند تیم لیگ برتری محسوب می‌شود با توجه به سابقه مناسبی که در نفت تهران از خود به جا گذاشته، شانس حضور روی نیمکت پیکان را برخوردار است و باید دید مدیران این تیم در نهایت چه تصمیمی خواهند گرفت.

اکتیو بودن این مربی طی فصول اخیر و کاریزمای او باعث شده تا در جمع هیات مدیره شانس بیشتری برای او و حضور روی نیمکت پیکان بتوان متصور بود.

ویسی؛ بازگشت به پیکان

ویسی که هم نسل منصوریان محسوب می‌شود اکنون دوئل نزدیکی برای حضور روی نیمکت این تیم با او پیش رو دارد.

سرمربی سابق استقلال خوزستان، شاهین بوشهر، سپاهان، پیکان، صبای قم و ... اکنون بار دیگر در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد.

او در زمان هدایت پیکان پیش از این طی 23 بازی 11 باخت، 6 تساوی و 5 برد ثبت کرده بود که در نهایت پیش از پایان فصل از تیم کنار گذاشته شد. او اکنون در یکی از ویژه‌ترین شرایط پیکان که برای فرار از سقوط باید بجنگد بار دیگر کاندیدای نیمکت آنها شده و باید دید طی جلسه‌ای که با مدیران آن خواهد داشت چه برنامه‌ای ارائه خواهد داد.

گزینه سوم پیکان کیست؟

مدیران پیکان البته گزینه‌های دیگری هم زیر نظر دارند تا در صورت عدم توافق با منصوریان یا ویسی باب مذاکره با آنها را باز کنند. علی اصغر مدیرروستا، مهاجم سابق تیم ملی و پیکان اکنون از جمله گزینه‌هایی است که پیکانی‌ها روی او نیز تمرکز کرده‌اند.

فراز کمالوند نیز که در پایان نیم فصل اول از پارس جنوبی جدا شده نیز زمزمه‌هایی در خصوص سرمربیگری‌اش وجود داشته و باید دید او در شرایطی که از پارس جنوبی به دلیل مشکلات مالی و خطر سقوط جدا شد، به پیکان با شرایط مشابه اضافه خواهد شد یا خیر.

همچنین از فرهاد کاظمی که او نیز سابقه هدایت پیکان را در کارنامه دارد و اکنون در لیگ دسته اول و بادران سرمربیگری می‌کند، نیز به عنوان دیگر گزینه این تیم یاد می‌شود که البته چندان جدی نیست.

باشگاه پیکان طی 24 ساعت آینده به طور قطعی شرایط انتخاب سرمربی و نیمکت خود را مشخص خواهد کرد تا تیم آماده جدال حساس با ماشین سازی در تبریز شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟