دین‌محمدی: استقلال بدون دیاباته به مشکل می‌خورد

به گزارش گروه ورزشی رکنا، سیروس دین‌محمدی در مورد دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس که روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود، گفت: به نظرم دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند و جذابیت‌های خاص خود را دارد. برخی می‌گویند این مسابقه هم سه امتیاز دارد و هیچ فرقی با بازی‌های دیگر لیگ ندارد اما من مخالف این موضوع هستم. زیرا دربی می‌تواند تضمین یک مربی در یک فصل باشد و می‌تواند کار یک مربی را برای یک فصل ضمانت کند.

وی با اشاره به شرایط دو تیم گفت: بازیکنان پرسپولیس تجربه بیشتری در دربی دارند اما بازیکنان استقلال دونده‌تر هستند. از نظر فوتبالی هم استقلال فوتبال بهتری را ارائه می‌کند. کافی است روند گلزنی‌های این تیم را در لیگ دنبال کنید تیمی که خیلی راحت به بازی برمی گردد یعنی اینکه فوتبال خوبی ارائه می‌دهد.

دین‌محمدی در مورد غیبت احتمالی شیخ دیاباته در بازی دربی گفت: امیدوارم دیاباته به این بازی برسد و طبیعی است که در صورت غیبت او استقلال در فاز هجومی به خصوص در بازی هوایی به مشکل برمی‌خورد. البته ارسلان مطهری جایگزین خوبی برای او محسوب می‌شود.

وی در مورد اینکه نقطه ضعف و قوت پرسپولیس و استقلال در چه می‌داند، گفت: نقطه قوت پرسپولیس یحیی گل‌محمدی که تجربه حضور در دربی را به عنوان مربی دارد و نقطه قوت استقلال هم دوندگی بازیکنانش و تاکتیک تیمی آن است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟