خشم علی دایی از انتشار یک خبر عجیب

به گزارش گروه ورزشی رکنا، این خاصیت همیشگی یکی از مهم ترین چهره های تاریخ فوتبال ایران است. ستاره سابق فوتبال ایران که عنوان بهترین گلزن بازی های ملی را در میان تمام فوتبالیست های جهان در کارنامه خود دارد، همیشه در طول دوران ورزشی خود مورد توجه رسانه ها قرار داشته.

دایی همچنین در فوتبال ایران سمبل رسیدن به آرزوها بوده است. اولین بازیکنی که به بالاترین سطح فوتبال باشگاهی در جهان رسید و بعد ازیک سال درخشش در آلمان به بایرن مونیخ منتقل شد. او پس از درخشش طولانی در فوتبال به مربیگری روی آورد و در مربیگری نیز تا آنجا که می توانست پیش رفت؛ قهرمانی در لیگ و هدایت تیم ملی ایران که این دومی پایان خوشی برای او به همراه نداشت.

با این حال برای این چهره همیشه پر سر و صدای فوتبال ایران دست سرنوشت، چیزهای تازه ای را رقم زده است. علی دایی بعد از جدایی ناگهانی از سایپا در شرایطی تماشاگر اتفاقات تیم ملی فوتبال ایران بود که ظاهراً توافق با او برای حضور در سمت سرمربی، پیش از انتخاب مارک ویلموتس انجام گرفته بود.

در این باره گفته می شود، مهدی تاج به توصیه کارلوس کی روش و اطرافیان او با علی دایی مذاکرات مفصلی انجام داده بود و برای هدایت تیم ملی با او به توافق هم رسیده بود اما برای خود دایی هم مکشوف نیست که چگونه به یکباره اسم گزینه بلژیکی از میان گزینه های فدراسیون فوتبال بیرون آمد و دایی در این دایره قرار نگرفت.

نام علی دایی اما بعد از ناکامی مارک ویلموتس بارها مطرح شده و به عنوان یکی از جدی ترین نامزدهای هدایت تیم ملی بر سر زبان ها افتاده است. با این حال از شواهد اینطور برمی آید که او بختی برای رسیدن به نیمکت تیم ملی ندارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟