ستین: از خریدهای زمستانی بارسا خبر نداشتم!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، ، بارسلونا در آخرین روز نقل و انتقالات ژانویه فرانسیسکو ترینکائو و ماتئوس را از براگا و پالمیراس جذب کرد. هر دو از تابستان به بارسا اضافه خواهند شد و کار جذب شان از دوران حضور والورده استارت خورد.

کیکه ستین که از سه هفته پیش به عنوان سرمربی بارسا برگزیده شد، اطلاعی از این خریدها نداشت.

او در نشست خبری بازی با لوانته گفت:« واقعیت این است که وقتی خریدها قطعی شد، من اطلاع پیدا کردم. باشگاه از مدت ها پیش روی جذب این بازیکنان برنامه ریزی کرده بود. من شناختی روی شان ندارم و از تابستان که با آنها کار کنم، بیشتر آشنا خواهیم شد.»

مالکیت بیش از اندازه روی توپ:« ببینید؛ وقتی شما توپ را در اختیار دارید، در واقع از خودتان دفاع می کنید و مانع حملات و گلزنی های احتمالی حریف می شوید. البته من از مالکیت بیهوده روی توپ خوشم نمی آید. دوست ندارم بازیکنانم فقط در عرض زمین به هم پاس بدهند. ما باید به عمق بزنیم. به جلو برویم و به عقب بیاییم. پاسکاری مهم است اما باید به حمله منتهی شود.»

17 بازیکن تیم اول در دسترس:« از اینکه مجبورم به تعداد زیادی بگویم که جایی در فهرست ندارند، ناراحت می شوم. این موضوع من را آزار می دهد. ترجیح می دهم 17 بازیکن با انگیزه و نزدیک به هم در اختیار داشته باشم تا 25 بازیکن که به خیلی های شان بازی نمی رسد.»

قهرمانی چمپیونزلیگ: «شانس قهرمانی مان را رد نمی کنم. بارسا همیشه بارسا است. ممکن است در مقاطعی بد بیاوریم که برای هر تیمی اتفاق می افتد. در هر صورت قهرمانی فقط به یک تیم می رسد و ما تلاش مان را خواهیم کرد. اطمینان دارم که ما شانس قهرمانی خواهیم داشت. شانس ما مساوی با بقیه تیم هاست.» برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟