مرادی: اسلحه در خوشحالی بعد از گل؟ بداهه بود!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، بابک مرادی مهاجم تیم ماشین سازی که روز گذشته موفق به گلزنی شد، راجع به بازی با شهرخودرو عنوان کرد: واقعا مسابقه خوبی را از هر دو تیم دیدیم. تیم شهرخودرو شایستگی زیادی داشت و ما هم یکدست، جوان، کم ادعا و بی بضاعت هستیم. در دقایق ابتدایی گل خوردیم اما بعد پنالتی به دست آمد و بازی را به تساوی کشیدیم. در نیمه دوم یک پنالتی صددرصد روی ما گرفته نشده که اگر آن پنالتی گرفته می‌شد، شرایط بازی تغییر می‌کرد.

مرادی در خصوص تصمیم داور عنوان کرد: داور اگر تصمیم درست را می‌گرفت، ما جلو می‌افتادیم و مطمئنا این اتفاقات نمی‌افتاد. گل سومی که پدیده زد احساس می‌کنم خطا نبود البته ما این را می‌سپاریم به کارشناسان. ما بعد از گل دوم فشار زیادی آوردیم و فرصت گل هم داشتیم اما به هر حال نشد. به تیم شهرخودرو تبریک می‌گویم، همچنین صعود این تیم در لیگ قهرمانان را تبریک می‌گویم چون افتخار برای ایران است.

مهاجم ماشین سازی درباره گلزنی خود گفت: من دوست دارم وقتی گل می‌زنم به نتیجه منجر شود و به این شکل اهمیتی ندارد. به هر حال همه ما برای تیم تلاش می کنیم. من وقتی گل زدم خیلی خوشحال بودم و این را در خوشحالی بعد از گل من نیز دیدید. ولی در نهایت شادی من باقی نماند و امیدوارم در بازی های بعدی گل هایم به برد ختم شود. درباره خوشحالی بعد از گل هم بگویم که چیز خاصی نبود و بداهه انجام شد.

او در پایان افزود: ما یک تیم کم بضاعت هستیم و جوانان خوبی داریم. مطمئن باشید از بازیکنان ما بیشتر می‌شنوید اما انتظار توجه بیشتری داریم، انتظار داریم صدایمان به گوش مسئولان برسد و ناداوری در بازی های ما هم وجود نداشته باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟