آنتونی استوکس به دربی می رسد؟ / برنامه‌ ویژه‌ برای رساندن ستاره به شهرآورد

به گزارش گروه ورزشی رکنا، شرایط بدنی آنتونی استوکس مناسب نیست و به همین دلیل یحیی گل‌محمدی بعد از اضافه شدن این بازیکن به جمع سرخپوشان از او مقابل نفت آبادان استفاده نکرد. این بازیکن فعلا باید تمرینات بدنسازی فشرده را پشت سر بگذارد تا بتواند شرایط بازی پیدا کند.

در همین راستا روز گذشته که پرسپولیس در آبادان بازی داشت او زیر نظر بدنساز تیم مشغول تمرین بود و در این روز‌ها هم طبق خواسته یحیی گل‌محمدی او باید به تمرینات بدنسازی فشرده خود ادامه دهد. با توجه به شرایط دربی و بسته به وضعیت بدنی استوکس این احتمال وجود دارد که از این بازیکن ایرلندی برای دقایقی در دربی استفاده شود.

همچنین یحیی گل‌محمدی برخلاف گابریل کالدرون در نیم فصل اول که حاضر نبود از قانون سازمان لیگ مبنی بر استفاده از بازیکنان زیر ۲۳ استفاده کند و به همین دلیل هم از آریا برزگر بازیکن تیم ملی جوانان استفاده نمی‌کرد، روی این مهاجم نظر دارد و حتی در بازی با نفت آبادان او را در فهرست ۱۹ نفره قرار داد.

وضعیت سیامک نعمتی هم برای حضور در میدان بستگی به نظر یحیی گل‌محمدی دارد. او بعد از مدت‌ها نامش در فهرست پرسپولیس مقابل نفت آبادان قرار گرفت و شرایط حضور را پیدا کرده است، اما هنوز به شرایطی نرسیده که بتواند به طور فیکس به میدان برود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟