کابوس دربی رفت بازهم دامان استقلال را می‌گیرد؟

به گزارش گروه ورزشی رکنا، استقلال در حالی دربی رفت این فصل را به پرسپولیس واگذار کرد که در آن مسابقه نتوانست از حضور تمامی ستاره هایش بهره ببرد. در آن مسابقه شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت و فرشید اسماعیلی هم به دلیل محرومیت غایبان سرشناس تیم استراماچونی بودند و در نهایت باعث شد تا استقلال در هفته چهارم مقابل پرسپولیس شکست بخورد.

کابوس دربی رفت بازهم دامان استقلال را می‌گیرد؟

حالا در آستانه دربی برگشت هم یک بار دیگر این مشکل گریبان گیر تیم استقلال شده است. هم شیخ دیاباته و هم فرشید اسماعیلی که هردو از عوامل موفقیت استقلال تا اینجای فصل بوده اند دچار آسیب دیدگی هستند و باید دید آن ها بازهم مثل دربی رفت نمی توانند تیم شان را مقابل پرسپولیس همراهی کنند یا پزشکان استقلال هرطور که شده این دو ستاره آبی ها را به دربی برگشت که روز پنج شنبه برگزار خواهد شد می رسانند.

این در حالی است که فرهاد مجیدی،سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان اعلام کرد که دیاباته مشکلی برای دربی ندارد با این حال کاوه ستوده،پزشک آبی ها اعلام کرد که وضعیت دیاباته و اسماعیلی برای دربی مشخص نیست و طی روزهای آینده شرایط این دو بازیکن معلوم خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 540153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟