تراکتور فسخ قراردادم را نمی‌دهد/ نمی‌خواستم در معرض خطر باشم!

«کوین فورچنه» مهاجم فرانسوی با سر و صدای زیادی این فصل به تیم تراکتور ایران پیوست و این باشگاه از وی به عنوان گرانترین خرید لیگ برتر یاد کرد! با این حال عمر بازی فورچونه در ایران فقط نیم فصل بود و این بازیکن به دنبال جدایی از تراکتور و بازی در فرانسه یا کشور آمریکا است.

این بازیکن در خصوص تجربه حضورش در ایران گفت: نمی خواستم به خاطر اتفاقاتی که افتاده، زندگی ام را در معرض خطر قرار بدهم و ترجیح دادم به فرانسه برگردم! وقتی به ایران رفتم هیچ مشکلی نبود. ابتدای کار همه چیز خوب پیش می رفت و مشکلی نبود.

فورچونه ادامه داد: من تنها در یک هتل زندگی می کردم و نمی خواستم خانواده ام را به ایران ببرم. مثل فرانسه، هر روز تمرین می کردم. در ایران مسابقات لیگ بین روزهای پنجشنبه و یکشنبه برگزار می شد؛ اغلب در ساعات خیلی زود.

این مهاجم فرانسوی تصریح کرد: من فقط یک گل برای تراکتور زدم. سعی می کردم با شرایط فوتبال در ایران عادت کنم ولی پارامترهایی هم وجود داشت مثل این واقعیت که آنها (بازیکنان ایرانی) کمی بیشتر با یکدیگر بازی می کردند تا با غریبه ها (بازیکنان خارجی).

فورچونه افزود: لیگ ایران بسیار فیزیکی است. بازیکنان از نظر فنی مهارت زیادی برای از پیش رو برداشتن بازیکن مقابل دارند ولی فوتبال ایران کاستی های تاکتیکی زیادی دارد.

مهاجم فرانسوی درباره احتمال بازگشتش به تیم ترویس فرانسه گفت: اگر بتوانم به این تیم برگردم، واقعا خوشحال خواهم شد. در حال حاضر یک مقدار مشکل دارم چون باشگاه (تراکتور) نامه فسخ قراردادم را نمی دهد. به محض اینکه نامه را بگیرم می توانم به ترویس یا تیم دیگری از کشورهایی بروم که هنوز لیگ آنها شروع نشده است مثل چین و آمریکا. بازی در لیگ آمریکا مرا خوشحال می کند چون بازخورد خوبی از آنجا داشته ام.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 538875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟