سرمربی تراکتورسازی: خوشحالم نیم‌فصل دوم را با دربی شروع می‌کنیم

به گزارش گروه ورزشی رکنا، ساکت الهامی در نشست پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس در حضور خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم نیم‌فصل دوم را با دربی شروع می‌کنیم. هر دو تیم از هم شناخت خوبی دارند. فردا دو تیم باکیفیت با یکدیگر بازی دارند. امیدواریم که یک بازی جذاب را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم و هر تیمی که بهتر کار می‌کند و لایق‌تر بود، برنده شود.

وی درباره روند آماده‌سازی تیمش خاطر نشان کرد: اردوی خیلی خوبی در ترکیه داشتیم که من اینجا لازم می‌دانم از آقای زنوزی بابت این اردو تشکر کنم، چرا که ما تنها تیم ایرانی بودیم که توانستیم اردوی خارج از کشور داشته باشیم. در این اردو تمرینات و بازی‌های دوستانه خیلی خوبی انجام دادیم و سعی کردیم نقاط قوت‌مان را تقویت و نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. امیدوارم که نتیجه این تمرینات را در بازی فردا با یک ارائه تماشاگرپسند دیده و به نتیجه‌ای که می‌خواهیم، برسیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه «با تیم قدرتمندی بازی داریم»، خاطر نشان کرد: پرسپولیس برای همه ما شناخته شده است. آنها سه سال قهرمان لیگ شده و نیم‌فصل را هم با قهرمانی تمام کردند. البته ما هم تراکتور هستیم و از پشتوانه هواداران‌مان برخورداریم. ما در نیم‌فصل اول به اندازه کافی امتیاز از دست داده‌ایم و به هیچ وجه قصد نداریم مقابل پرسپولیس عقب بازی کنیم. ما برای کسب سه امتیاز راهی میدان می‌شویم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 538018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟