انتخاب مسافران هند از بین نفرات برتر کشتی آزاد جام تختی

به گزارش گروه ورزشی رکنا، مسابقات جام تختی که جنبه انتخابی تیم ملی داشت، در رشته کشتی آزاد طی روزهای 18، 19 و 20 دی ماه در کرمانشاه برگزار شد. غیر از رضا اطری، بهنام احسانپور، یونس امامی، حسن یزدانی، کامران قاسمپور، علیرضا کریمی، محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع که از حضور در این رقابت‌ها معاف شده بودند، همه نفرات و مدعیان باید در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کردند که البته نفراتی چون باقر یخکشی به دلیل تصادف و رضا یزدانی در جام تختی روی تشک نرفتند.

براین اساس علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم، نورگان الکساندروف روس در 61 کیلوگرم، میثم نصیری در 65 کیلوگرم، امیرحسین حسینی در 70 کیلوگرم، مصطفی حسین خانی در 74 کیلوگرم، علی سوادکوهی در 79 کیلوگرم، احمد بذری در 86 کیلوگرم، محمدجواد ابراهیمی در 92 کیلوگرم، مجتبی گلیج در 97 کیلوگرم و پرویز هادی در 125 کیلوگرم در اوزان دهگانه اول شدند.

در وزن 61 کیلوگرم که یک روس اول شد، میرعلی باوفا سادات دوم و علی حاج آقانیا و حسن عبادی مشترکا سوم شدند و به نظر می‌رسد کادرفنی تیم ملی در نظر دارد تیم اعزامی به هندوستان را از بین نفرات برتر جام تختی انتخاب کند و نفرات معاف شده از این رقابت‌ها جایی در تیم قهرمانی آسیا نداشته باشند.

مسابقات قهرمانی 2020 آسیا اواخر بهمن ماه در هندوستان برگزار می‌شود.

یک تیم نیز 7 تا 9 فروردین ماه برای کسب 4 سهمیه باقی مانده اوزان 65، 74، 97 و 125 کیلوگرم باید راهی چین (گزینشی اول المپیک برای تیم های آسیایی) شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 536972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟