با اعلام یک منبع آگاه؛ تصمیم AFC درباره ایران ارتباطی به داوران و هواپیمای اوکراینی ندارد

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در گزارش نشریه البلاد بحرین به نقل از یک منبع آگاه در کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است: تاکنون باشگاه‌های ایرانی به صورت رسمی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انصراف نداده‌اند, با این وجود شنیده می‌شود که آنها به شکل یکسان اعلام کرده‌اند تصمیم AFC را در خصوص بازی در زمین بی‌طرف قبول نمی‌کنند.

در ادامه اظهارات این منبع آگاه آمده است: تصمیم برگزاری بازی‌های باشگاه‌های ایرانی در زمین بی‌طرف با توجه به گزارش کمیته امنیت کنفدراسیون اتخاذ شده که وظیفه بررسی شرایط امنیتی کشورهای آسیایی را بر اساس معیارهای خاص مشخص شده برعهده دارد. این تصمیم هیچ ارتباطی به اظهارات یا اعتراض داوران همچنین مسئله هواپیماهای اوکراینی نداشته است. در اینجا کمیته ویژه‌ای وجود دارد که با توجه به اتفاقات روی داده گزارشی در خصوص وضعیت امنیتی ایران صادر کرده است.

منبع آگاه مورد نظر البلاد اضافه کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا به مسئله بررسی جریمه باشگاه‌های ایران ورود نکرده چرا که تا امروز کناره‌گیری رسمی اعلام نشده اما در صورت اعلام کناره گیری رسمی قوانین و دستورالعمل‌های مشخصی در این زمینه وجود دارد.

وی همچنین گفت: این یک تصمیم ثابت و همیشگی نخواهد بود بلکه با بهتر شدن اوضاع شرایط به وضعیت عادی برمی‌گردد.

در پایان گزارش البلاد آمده است: در همین حال به باشگاه الرفاع بحرین اعلام شده که بازی مقابل تیم شهرخودرو ایران روز 25 ژانویه به میزبانی کشور قطر و در شهر دوحه برگزار می‌شود.

 AFC شب گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد دیدار‌های شهرخودرو و استقلال در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی امارات برگزار خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 536907 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟