شکست یونس امامی بعد از استارت طوفانی در رم

روز دوم مسابقات کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا با حضور 2 نماینده ایران در حال پیگیری است. بهنام احسان پور و یونس امامی که در اوزان 61 و 70 کیلوگرم در مسابقات جهانی 2019 صاحب مدال برنز شدند، حالا توسط کادرفنی در یک وزن بالاتر که وزن المپیکی به حساب می‌آید، محک می خورند.

بهنام احسان پور در مبارزه اول وزن 65 کیلوگرم خود مقابل گور اوگانسیان، دارنده مدال برنز بازی های اروپایی از اوکراین در یک مبارزه نزدیک و حساس با نتیجه 4 بر 4 پیروز شد. وی در دور بعد به مصاف واسیلی شوپتار دارنده مدال برنز جهان از اوکراین می رود.

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی در دور نخست نمایشی شگفت انگیزی برابر جیمز گرین، دارنده مدال نقره جهان از آمریکا داشت. کشتی گیر ایرانی توانست با اجرای فنون تماشایی در فاصله چند ثانیه مانده به زمان قانونی، 15 بر 5 از حریف پیش بیفتد و برنده از تشک بیرون بیاید.

امامی در دور بعدی مقابل فضلی اریلماز از ترکیه با نتیجه 7 بر یک مغلوب شد. او در شرایطی که پیش بینی می شد این حریف را به راحتی از پیش رو بردارد، در این مبارزه شکست خورد. در صورت پیروزی کشتی گیر ایرانی در وزن 74 کیلوگرم در جدول برابر کشتی گیری از رژیم صهیونیستی قرار می گرفت، اما با این شکست امامی فعلا به گروه بازنده ها رفت و در صورت شکست رقیبش قبل از فینال از دور مسابقات کنار می رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 535789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟