خرید برزیلی جدید رئال وارد اسپانیا شد

دو هفته پیش بود که نشریه مارکا گزارش داد، باشگاه رئال مادرید بعد از مذاکراتی فشرده با فلامینگوی برزیل، سرانجام موفق شده درباره جذب رینیر ژسوس، پدیده جوان برزیلی فلامینگو به توافق برسد و این پدیده 18ساله به زودی با قراردادی 30 میلیون یورویی راهی اسپانیا شده و پیراهن رئال را به تن خواهد کرد.

مارکا نوشته بود که رئال برای کامل کردن قرارداد انتقال رینیر تا زمان رسیدن او به هجده سالگی صبر خواهد کرد تا با فیفا به خاطر قوانین مربوط به جذب بازیکنان زیر سن قانونی با مشکل مواجه نشود. رینیر روز 19 ژانویه(فردا) هجده ساله خواهد شد.

امروز نشریه آاس خبر داد که رینیر با پروازی فوری و اختصاصی وارد مادرید شده است تا آخرین مراحل انتقالش به رئال را نهایی کند. او در یک هفته گذشته در اردوی تیم المپیک برزیل حضور داشت و در انتظار برای سفر به اسپانیا بود.

طبق 'گزارش منابع نزدیک به رینیر او تست های پزشکی رئال را در برزیل پشت سر گذاشته و با ورود به اسپانیا در انتظار اعلام رسمی باشگاه رئال مادرید است. طبق ادعای آاس به دلیل در پیش بودن بازی تدارکاتی المپیک برزیل با پرو(فردا) احتمالا باید روز دوشنبه منتظر اعلام رسمی دو باشگاه ماند. رینیر در ابتدا راهی تیم دوم رئال خواهد شد و در صورت صلاح‌دید زیدان شانس بازی برای تیم اول را نیز خواهد داشت.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 535786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟