مورینیو: اینتر دو تیم فوق العاده در اختیار دارد!

بنا بر گزارش‌های منتشر شده دو تیم اینتر و تاتنهام طی روزهای اخیر مذاکرات زیادی را برای انتقال احتمالی کریستین اریکسن به نراتزوری انجام داده اند. بر این اساس اینتر پیشنهاد 10 میلیون یورویی خود را به باشگاه لندنی ارائه داده اما این پیشنهاد رد شده است. با این وجود به نظر می رسد که این انتقال طی روزهای آینده با مبلغ 15 میلیون یورو نهایی خواهد شد.

با وجود این شایعات مورینیو که به اظهار نظرهای جالب خود معروف است، در این باره صحبت کرده است. مورینیو در این باره گفت: " اینتر بسیار شگفت انگیز به نظر می رسد. آن ها تقریبا دو تیم فوق العاده در اختیار دارند. ممکن است که آن ها یا برای قهرمانی در اسکودتو و یا لیگ اروپا تلاش کنند اما در حال حاضر تیم فوق العاده ای هستند."

مورینیو در ادامه به تمجید از مسائل مالیاتی در ایتالیا پرداخت و گفت: " فکر می کنم که قوانین مالیاتی در فوتبال ایتالیا فوق العاده هستند. اکنون آن ها در شرایطی هستند که به خاطر شرایط مالیاتی شان می توانند بازیکنان بیشتری را جذب کنند. این مسئله برای سایر کشورها مشکلاتی را ایجاد می کند."

مورینیو درباره روابط خود با اینتر نیز گفت: " این اینتر نیست. اینتر من، اینتر موراتی بود. من هیچ ارتباطی با هواداران ندارم. بنابراین چیزی برای گفتن در این باره وجود ندارد. با این وجود هیچ چیز نمی تواند احساس من را نسبت به اینتر تغییر دهد."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 535778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟