بازیکنان اینتر خواهان دائمی شدن الکسیس سانچس

الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی در تابستان گذشته با یک قرارداد قرضی از منچستریونایتد به اینترمیلان پیوست. حالا روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شد که همبازی‌های سانچس در اینترمیلان از مدیریت باشگاه خواسته‌اند که قرارداد او در این تیم دائمی شده و او به صورت دائمی بازیکن اینترمیلان شود.

این در حالی است که اشلی‌یانگ که با یک قرارداد قرضی یک ساله راهی سن‌سیرو شده در این فصل تا کنون تنها در سه بازی به عنوان بازیکن فیکس وارد میدان شده و حالا که به نظر می‌رسد کریستین اریکسن به زودی از تاتنهام به تیم آنتونیو کونته می‌پیوندد، او در آینده باید برای بازی با پیراهن اینتر با این ستاره دانمارکی رقابت کند.

اما بر اساس این گزارش سانچس در رختکن اینتر محبوبیت زیادی دارد و علت کم بازی کردن او در چند ماهی که از فصل جدید می‌گذرد این بوده که او سه ماه به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا نتوانسته بازی کند.

از قرارداد اصلی سانچس با منچستریونایتد دو فصل دیگر باقی مانده است. تلگراف می‌گوید هم‌تیمی‌های سانچس در سن‌سیرو از مدیریت این باشگاه خواسته‌اند که قرارداد ستاره شیلیایی را دائمی کند تا از حضور او در آینده تیم‌شان اطمینان داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 535775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟